En ja, soms klik ik per ongeluk 'wijzig' ipv 'citeer'. Daar ben ik overigens niet uniek in, ik zie het andere mods ook wel eens per ongeluk doen. Maar het blijft stom.

jimf98 schreef:Mn vader loopt net binnen en hij heeft het gedaan.
Fijn dat die dat ook even zegt...

marco schreef:Meer oefenen

HJ had een mooie reactie (ik moest er serieus hard om lachen
 HJ had een mooie reactie (ik moest er serieus hard om lachen  )
)
 De volgende heeft momenteel geen opslagruimte en kan niets innemen, de ander begint te zeuren dat er ook banden bij zitten en hij moet betalen om die af te voeren (terwijl ik had aangegeven dat het alleen om het ijzer ging) en wilde het eerst zien om vervolgens aan te geven dat hij er niets voor geeft, en weer een ander geeft er ook niets voor. Hoe werkt die branche dan?
 De volgende heeft momenteel geen opslagruimte en kan niets innemen, de ander begint te zeuren dat er ook banden bij zitten en hij moet betalen om die af te voeren (terwijl ik had aangegeven dat het alleen om het ijzer ging) en wilde het eerst zien om vervolgens aan te geven dat hij er niets voor geeft, en weer een ander geeft er ook niets voor. Hoe werkt die branche dan? 

Jeti schreef:Hier wel eens dingen weggebracht, dat gaat gewoon op de weegschaal en je krijgt je kg*zoveel cent en klaar.