Dat ik zojuist gevraagd ben of ik "even" een boek in elkaar wil zetten............... En ik zie het al gebeuren dat dat volgende week af moet zijn ofzo...
Degene die het zou doen, ziet er vanaf.. Dat betekent niet veel goeds.
En ik weet gewoon dat ik geen 'nee' kan zeggen.. Laatste wat ik nog voor de wegbezuinigde stichting kan doen..
En ja hoor, 50 pagina's met tekst, foto's en achtergronden en moet volgende week af..
Hoewel me dat dus niet verbaasd, voldoet volledig aan de verwachtingen..
Dat een bij JMPB bestelde set keerringen voor de voorvork (keerringset fs1) niet helemaal de juiste maat blijkt te zijn, was heel erg krap maar zit er zonder verdere schade in en sluit beter dan ooit af...
the_destroyers schreef:Dat NIX hier al een tijd nietmeer is geweest. Is die op vakantie ofzo?
Aan het nixen
NIX kant dat niet nixen
Zat een weekje in Zwitserland voor werk en wat eraan geplakte vakantie. En ga dan niet online. Mensen denken vaak dat ik internetverslaafd ben, dat is gewoon niet zo. Kan makkelijk zonder
the_destroyers schreef:Dat NIX hier al een tijd nietmeer is geweest. Is die op vakantie ofzo?
Aan het nixen
NIX kant dat niet nixen
Zat een weekje in Zwitserland voor werk en wat eraan geplakte vakantie. En ga dan niet online. Mensen denken vaak dat ik internetverslaafd ben, dat is gewoon niet zo. Kan makkelijk zonder
Ik denk niet dat veel mensen hier denken dat jij internetverslaafd bent.
Volgens mij loop jij veel liever te sleutelen.
Viel gewoon op, omdat niemand naar de faq geschopt werd!