Ik heb blijkbaar hulp nodig..
Ik wil oud ijzer, afkomstig van een grote aanhanger, wegbrengen naar een oud ijzerboer en daar een kiloprijs voor ontvangen. Inmiddels ben ik 6 telefoontjes verder en schijnt allemaal moeilijk te zijn. Het is niet mijn branche, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn?
De eerste zet zijn mobiele nummer op de website, en zegt dat ik overdag terug moet bellen omdat ze gesloten zijn

De volgende heeft momenteel geen opslagruimte en kan niets innemen, de ander begint te zeuren dat er ook banden bij zitten en hij moet betalen om die af te voeren (terwijl ik had aangegeven dat het alleen om het ijzer ging) en wilde het eerst zien om vervolgens aan te geven dat hij er niets voor geeft, en weer een ander geeft er ook niets voor. Hoe werkt die branche dan?
Hier wel eens dingen weggebracht, dat gaat gewoon op de weegschaal en je krijgt je kg*zoveel cent en klaar. Of een accu die nog 40 cent per kilo opleverde.. In Den Bosch toendertijd ook wel eens een hele bus + aanhanger vol weggebracht, werd gewogen op de heen- en terugweg, en kregen we ook gewoon betaald. Zelfs mijn sloopGolf kwamen ze gewoon ophalen en handje contantje 75 euro brengen.
Ik snap er niets van
Graag advies.
Is een aanhanger die ik ga verslijpen.. 250*140*160, dus behoorlijk wat ijzer lijkt me.. Kan het zelfs brengen naar die boeren. Maar natuurlijk niet als ze er niets voor geven, dan raak ik het via mp wel kwijt. Maar ja, dat wil ik dus niet..