Hoor bij mijn cilinder ook soort van ratel ook gewoon stationair, zijn dit de zuigerveren? Heb wel mijn oliecarter eraf gehad, zit er iets op het koppelingshuis ofzo wat kan gaan rammelen?
Wimmel O schreef:Hoor bij mijn cilinder ook soort van ratel ook gewoon stationair, zijn dit de zuigerveren? Heb wel mijn oliecarter eraf gehad, zit er iets op het koppelingshuis ofzo wat kan gaan rammelen?
Misschien zit er speling op de bus van het koppelingshuis
ik heb nu een 60cc kop klein maar ik dacht aan meer koeling met de grotere kop van een 3e9
ik heb ook een grotere 60cc kop maar vindt dat niet mooi heb hem eraf gehaald
ik heb nu een alucilinder lopen die minder snel warm ?
2RU_racer schreef:bij mij branden de lampen door na een maand dat is altijd het achterlicht en remlicht die kapot gaat.
ik heb al gecontroleerd of de achter licht goed vast zat en die zat vast. verder dacht ik aan 9volt lampjes weet niet of dat helpt?
bij ratelt hij ook wat maar verder rijdt hij gewoon goed.
hier is al veel over geschreven, doe je niet overdreven veel toeren, dan kom je er wel met 12v lampen (9v ga je moeilijk vinden)
springen deze ook, dan steek je best een spanningsregelaar van een sheriff (op het frame vijzen, en de gele draad eraanhangen)
kun je een fs1 blok splitsen, en dan alleen de krukas en krukas-lagers/keerring vervangen? dus de versnellingsbaklagers/keerringen laten zitten? want die zijn eigenlijk allemaal nog goed...