Het grote kleine vragen topic deel 4
-
- 7500km gereden
- Berichten: 7718
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- Vincent2
- 250km gereden
- Berichten: 459
- Lid geworden op: 10 apr 2009, 11:21
- Locatie: langdorp
wat is verschil tussen oud type koppeling en nieuw type?
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 7042ae47ec (=nieuw type)
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 7042ae47ec (=oud type)
op de foto afgaand zou ik zeggen dat er geen tandwiel zit op een oud type vanachter, maar ik denk dat ge dat er kunt afhalen bij zowel nieuw als oud.
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 7042ae47ec (=nieuw type)
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 7042ae47ec (=oud type)
op de foto afgaand zou ik zeggen dat er geen tandwiel zit op een oud type vanachter, maar ik denk dat ge dat er kunt afhalen bij zowel nieuw als oud.
-
- 250km gereden
- Berichten: 365
- Lid geworden op: 11 feb 2008, 18:25
- Locatie: Ham
Vincent2 schreef:wat is verschil tussen oud type koppeling en nieuw type?
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 7042ae47ec (=nieuw type)
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 7042ae47ec (=oud type)
op de foto afgaand zou ik zeggen dat er geen tandwiel zit op een oud type vanachter, maar ik denk dat ge dat er kunt afhalen bij zowel nieuw als oud.
bij een nieuw type zit da tandwiel derop geperst, da krijgde er nie zomaar af
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
kun je een voetpakking vervangen voor vloeibare pakking..? (natuurlijk kan het, maar werkt het ook?) zodat de poort timing lager word?
ik heb hier Curil vloeibare pakking liggen, dat kan van -40 tot 160 graden celcius.
zou moeten werken, maar blijft het ook goet zitten denken jullie?
of heeft 1 van jullie het misschien al eens uitgeprobeert?
ik heb hier Curil vloeibare pakking liggen, dat kan van -40 tot 160 graden celcius.
zou moeten werken, maar blijft het ook goet zitten denken jullie?
of heeft 1 van jullie het misschien al eens uitgeprobeert?
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
jonnotje schreef:kun je een voetpakking vervangen voor vloeibare pakking..? (natuurlijk kan het, maar werkt het ook?) zodat de poort timing lager word?
ik heb hier Curil vloeibare pakking liggen, dat kan van -40 tot 160 graden celcius.
zou moeten werken, maar blijft het ook goet zitten denken jullie?
of heeft 1 van jullie het misschien al eens uitgeprobeert?
eenmaal andermaal???
jonnotje schreef:kun je een voetpakking vervangen voor vloeibare pakking..? (natuurlijk kan het, maar werkt het ook?) zodat de poort timing lager word?
ik heb hier Curil vloeibare pakking liggen, dat kan van -40 tot 160 graden celcius.
zou moeten werken, maar blijft het ook goet zitten denken jullie?
of heeft 1 van jullie het misschien al eens uitgeprobeert?
bij mij werkt curil prima, en mijn brommer is al heel vaak heeeel heet geweest

en geen lekkage


-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
.pee67 schreef:Maar naast dat de en een schuine kant heeft van 1 mm en de ander een schuine kant van 2.5 mm
zit er nog lengte verschil in de gasshuiven. Of zijn deze, zoals Henk (FS1E) al meldde, niet voor
de FS1 gemaakt?
de korte schuif is voor een 16mm
de lange schuif is voor een 12mm
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
ginofs1 schreef:.pee67 schreef:Maar naast dat de en een schuine kant heeft van 1 mm en de ander een schuine kant van 2.5 mm
zit er nog lengte verschil in de gasshuiven. Of zijn deze, zoals Henk (FS1E) al meldde, niet voor
de FS1 gemaakt?
de korte schuif is voor een 16mm
de lange schuif is voor een 12mm
Mijn dank is groot

Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18362
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Ik heb eens een poos gereden met een lange schuif in een 16mm zonder dat ik het doorhad (op onze oude 2e FS1). Toen we erachter kwamen, en hem hadden vervangen voor een korte schijf trok 'ie echt veel en veel harder (zat een aluminium athena op), en hij liep al niet langzaam toen met lange schijf. Helaas na 200 meter liep 'ie vast (pistonpenclip eruit) 
