je cilinder laten honen op de maat van een zuiger.
niet eerst honen en dan een zuiger er bij zoeken.
een kopje op maat , geen hogedruk kop.
dan moet hij trekken als een beest
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:je cilinder laten honen op de maat van een zuiger. niet eerst honen en dan een zuiger er bij zoeken. een kopje op maat , geen hogedruk kop. dan moet hij trekken als een beest
Cilinder is op maat van de zuiger gehoond met 0,04 speling.
Je zou je uitlaatpoort wat kunnen verbreden en deaansluiting maken dat hij mooi op de wartel past (zie mijn topic).
En als je gino's kopje icm een orri koppakking monteerd lekt hij niet meer.
Ik had daar ook last van, bij Almere orri pakkingen gekocht en nu is het goed.
Die orri's zijn veel zachter dan de imitatie.
Je zou je uitlaatpoort wat kunnen verbreden NIETTEBREEDAUB en deaansluiting maken dat hij mooi op de wartel past (zie mijn topic). En als je gino's kopje icm een orri koppakking monteerd lekt hij niet meer. Ik had daar ook last van, bij Almere orri pakkingen gekocht en nu is het goed. Die orri's zijn veel zachter dan de imitatie.
Je zou je uitlaatpoort wat kunnen verbreden en deaansluiting maken dat hij mooi op de wartel past (zie mijn topic). En als je gino's kopje icm een orri koppakking monteerd lekt hij niet meer. Ik had daar ook last van, bij Almere orri pakkingen gekocht en nu is het goed. Die orri's zijn veel zachter dan de imitatie.
Ik kan altijd nog een f5b kopen.
Maar ik weet zeker dat deze fs1 cilinder meer trekkracht kan leveren dan dat die nu doet.
Heb er al een homoet onder gehad maar toen trok die ook voor geen meter.