Daan´s k*t fs1 (ontsteking werkt niet)
Daan´s k*t fs1 (ontsteking werkt niet)
Voor de zoveelste keer werkt de ontsteking van daan (verbeunde 2RU) z'n brommer niet meer. We hebben vandaag de punten gesteld en sindsdien doet ie het niet meer.
Zover we kunnen zien zijn er geen kabelbreukjes, bougie en bougiedop hebben we al uitgesloten. Wat zou het probleem kunnen zijn? De condensator had de laatste tijd problemen, toen is er een immi ingegaan maar die verklootte het al helemaal en nu zit de originele er weer in. Hij heeft het een tijdje prima gedaan maar nu doet ie het dus weer niet. Zou het de bobine ofzo kunnen zijn? Nu gaan we weer eisjes eten
Groeten uit Delft,
Wouter & Daan
Zover we kunnen zien zijn er geen kabelbreukjes, bougie en bougiedop hebben we al uitgesloten. Wat zou het probleem kunnen zijn? De condensator had de laatste tijd problemen, toen is er een immi ingegaan maar die verklootte het al helemaal en nu zit de originele er weer in. Hij heeft het een tijdje prima gedaan maar nu doet ie het dus weer niet. Zou het de bobine ofzo kunnen zijn? Nu gaan we weer eisjes eten
Groeten uit Delft,
Wouter & Daan
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Daan1990
- 250km gereden
"Leren punten" stellen. Voor mij persoonlijk is dat zeker waar, maar voor Wouter (1990) niet hoor, hij is de beste sleutelaar die ik ken. Hij zei ook dat de contactpuntjes de meest afgeragde ooit waren en was nog verbaasd dat ze het deden. Ik denk dat een Gino's ontsteking de beste optie is. Ik snap er nog steeds niet van dat een half jaar terug ik de condensator had vervangen door een immi, de immi stuk ging en er toen weer de originele op zette en de brommer het weer deed. Maar nu dus niet meer.
Ow ja en ik heb nu al mijn 2de immi uitlaat gekocht en wat zijn dat een krengen zeg, ze sluiten gewoon niet goed af.
Ow ja en ik heb nu al mijn 2de immi uitlaat gekocht en wat zijn dat een krengen zeg, ze sluiten gewoon niet goed af.
- Daan1990
- 250km gereden
Oké electra is niet te begrijpen:
Ontsteking deed het niet, Wouter zei dat ie ook niet meer ging werken. Ik had al aan Gino gevraagd of ik er een CDI op kon zetten. Toen voor de grap nog de ontsteking in en uit elkaar gehaald en contactpuntjes geschuurd.
Nu doet ie het dus weer met een superheldere blauwe vonk, en hij vonkt tussen de contactpunten als je de bougie niet tegen het frame houdt. Ook gaan de contactpunten amper uit elkaar.
Wat kan dit zijn? Massa probleem/bobine/condensator ?
Groeten uit Delft
Wouter en Daan
Ontsteking deed het niet, Wouter zei dat ie ook niet meer ging werken. Ik had al aan Gino gevraagd of ik er een CDI op kon zetten. Toen voor de grap nog de ontsteking in en uit elkaar gehaald en contactpuntjes geschuurd.
Nu doet ie het dus weer met een superheldere blauwe vonk, en hij vonkt tussen de contactpunten als je de bougie niet tegen het frame houdt. Ook gaan de contactpunten amper uit elkaar.
Wat kan dit zijn? Massa probleem/bobine/condensator ?
Groeten uit Delft
Wouter en Daan
- NIX
- 10000km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens