ik heb nu nieuwe zuigerveren op een cilinder gezet, kop weer in elkaar gezet enz.
nu heeft het blok "start problemen" ik moet nu heel vaak kicken voor ie een keer probeert aan te gaan.
komt dit omdat de zuigerveren nog moeten worden ingereden? of is er iets anders mis?
(het is niet mogelijk om choke te gebruiken)
zuigerveren
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
-
- 1000km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
euh de onderkant? de slotjes zitten bij mijn weten tussen de topspoeler en de zijspoelers..
met nieuwe zuigerveren zuigt ie bij het inrijden minder goed aan en heb je minder mengsel, zeker bij een koude start. De choke herstellen lijkt geen slecht idee. Om te proberen kan je even je hand voor de carb houden, wat gas geven en kijken of ie dan beter start, als dat niet is moet je de rest even overlopen..
met nieuwe zuigerveren zuigt ie bij het inrijden minder goed aan en heb je minder mengsel, zeker bij een koude start. De choke herstellen lijkt geen slecht idee. Om te proberen kan je even je hand voor de carb houden, wat gas geven en kijken of ie dan beter start, als dat niet is moet je de rest even overlopen..
when men were men, and helmets were for divers
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen