hoi ik heb een probleem met met pompje voor de mengsmering .aan de zijkant zit een rubber die is los gelaten .kan dat zo maar of moet ik een nieuwe halen weten jullie wat het kan zijn groetjes rob
Pas goed op met die pomp, als die nie meer werkt loopt je cylinder vies hard vast...Ik zou een klein dopje mengsmering in je tank doen, voorkomt een hoop!
niet meteen het ergste geval bedenken paull, er zit een klein beetje zuigkracht in de pomp ja, anders noemen ze het ook geen pomp maar kijk even als er iets uitkomt als je het slangetje eraf haalt dan weetje ook meteen als hij het nog doet ja of de nee.
mischien is het zelf sleutelen boekje een goed idee voor je hier staan alle onderdelen met naam en werking ,
btw ik vermoed dat het de pakking is van je oliepomp heeft de pomp lang stil gestaan
het wil nog weleens dat mensen de olie pomp er wel op hebben zitten maar niet aansluiten dus
kabel eraf en geen olie in het resevoir die pomp draait wel maar geen smering en staat dus
hartsikke droog dat doet die pomp dus geen goed en dan kan je pakking wel erg verdrogen
had ik ook
niels16 schreef:het wil nog weleens dat mensen de olie pomp er wel op hebben zitten maar niet aansluiten dus kabel eraf en geen olie in het resevoir die pomp draait wel maar geen smering en staat dus hartsikke droog dat doet die pomp dus geen goed en dan kan je pakking wel erg verdrogen had ik ook
niels16 schreef:het wil nog weleens dat mensen de olie pomp er wel op hebben zitten maar niet aansluiten dus kabel eraf en geen olie in het resevoir die pomp draait wel maar geen smering en staat dus hartsikke droog dat doet die pomp dus geen goed en dan kan je pakking wel erg verdrogen had ik ook
Pakking verdrogen Moet ie nat zijn dan
Pakking/afsluitrubber droogt uit --> sluit niet goed meer --> lekkage
Pakking verdrogen Moet ie nat zijn dan
Pakking/afsluitrubber droogt uit --> sluit niet goed meer --> lekkage
ik denk dat ie een rubbertje bedoelt wat een pakking droogt nie uit