ptroblemen mengsmering

Alles over de techniek en sleutelen
rolladriver
100km gereden
100km gereden

ptroblemen mengsmering

Bericht door rolladriver »

hoi ik heb een probleem met met pompje voor de mengsmering .aan de zijkant zit een rubber die is los gelaten .kan dat zo maar of moet ik een nieuwe halen weten jullie wat het kan zijn groetjes rob
Timonk

Bericht door Timonk »

post dit soort vragen in het ''grote kleine vragen'' topic. Ik weet zelf niet over welk rubber van de pomp je het hebt...
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

één topic is genoeg. ik begrijp eigenlijk niet precies wat je bedoelt, kan je dat rubber niet gewoon terug steken?

maak er anders een foto van
rolladriver
100km gereden
100km gereden

ik heb de rubber terug geplaats maar mijn vraag is sit er druk achter of valt het mee ik zal een foto maken gr rob
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

Pas goed op met die pomp, als die nie meer werkt loopt je cylinder vies hard vast...Ik zou een klein dopje mengsmering in je tank doen, voorkomt een hoop!
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

niet meteen het ergste geval bedenken paull, er zit een klein beetje zuigkracht in de pomp ja, anders noemen ze het ook geen pomp :wink: maar kijk even als er iets uitkomt als je het slangetje eraf haalt dan weetje ook meteen als hij het nog doet ja of de nee.
rolladriver
100km gereden
100km gereden

ja ik heb op de forum gelezen dat je de pomp ook kan ontluchten dat ga ik zo proberen .all mijn olie was uit gelopen groetjes rob
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

rolladriver schreef:ja ik heb op de forum gelezen dat je de pomp ook kan ontluchten dat ga ik zo proberen .all mijn olie was uit gelopen groetjes rob

Das dus nie goed, krijgt je motor amper olie
niels16

Bericht door niels16 »

mischien is het zelf sleutelen boekje een goed idee voor je hier staan alle onderdelen met naam en werking ,
btw ik vermoed dat het de pakking is van je oliepomp heeft de pomp lang stil gestaan :?:
FS1SE
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door FS1SE »

gooie die pomp int kanaal en ga zelf mengen weet je zeker dat die smering heeft
niels16

Bericht door niels16 »

het wil nog weleens dat mensen de olie pomp er wel op hebben zitten maar niet aansluiten dus
kabel eraf en geen olie in het resevoir die pomp draait wel maar geen smering en staat dus
hartsikke droog dat doet die pomp dus geen goed en dan kan je pakking wel erg verdrogen
had ik ook :)
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

niels16 schreef:het wil nog weleens dat mensen de olie pomp er wel op hebben zitten maar niet aansluiten dus
kabel eraf en geen olie in het resevoir die pomp draait wel maar geen smering en staat dus
hartsikke droog dat doet die pomp dus geen goed en dan kan je pakking wel erg verdrogen

Pakking verdrogen :roll: Moet ie nat zijn dan
Axel

Bericht door Axel »

paull schreef:
niels16 schreef:het wil nog weleens dat mensen de olie pomp er wel op hebben zitten maar niet aansluiten dus

Pakking/afsluitrubber droogt uit --> sluit niet goed meer --> lekkage
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

Axel schreef:
paull schreef:

Pakking/afsluitrubber droogt uit --> sluit niet goed meer --> lekkage

ik denk dat ie een rubbertje bedoelt wat een pakking droogt nie uit :wink:
niels16

Bericht door niels16 »

jaa zoiets :lol:
Plaats reactie