marktencate schreef:Ik ben op zoek naar banden met een witte zijkant, en nou kwam ik deze maat tegen: 275 x 17. Past dit op een FS1 velg? of wordt dit wel heel breed?
YamaSam schreef:bij bouten die een bigend vasttrekken schrijven ze wél nieuwe bouten voor vanwege de opgelopen rek bij eerste montage..
er zijn weer een heleboel factoren..!
Klopt, komt heel veel voor bij bouten waarmee je een cilinderkop op een auto vastzet (bv bij Volkswagen). Dat zijn speciale rekbouten. Die worden juist plastisch vervormt bij het aanspannen. Die kan je ook niet meer opnieuw gebruiken.
YamaSam schreef:bij bouten die een bigend vasttrekken schrijven ze wél nieuwe bouten voor vanwege de opgelopen rek bij eerste montage..
er zijn weer een heleboel factoren..!
Klopt, komt heel veel voor bij bouten waarmee je een cilinderkop op een auto vastzet (bv bij Volkswagen). Dat zijn speciale rekbouten. Die worden juist plastisch vervormt bij het aanspannen. Die kan je ook niet meer opnieuw gebruiken.
ja maar piston clips worden niet plastisch vervormt tenzij je beun+ bent met een tang Maar dat soort bouten worden bijv. bij een koprivisie vervangen en dat begint erg offtopic te worden
Hij is nog niet klaar, maar ik laat de velgen rood poedercoaten, de kappen en spatborden worden mat zwart, en dus deze banden. Uitlaatbocht ga ik inpakken met van dat touwkleurige band, en de uitlaat zelf word mat zwart. Verder een parmakitje er onder, 70cc. Dit in combinatie met een 19mm dellorto met kelk. Vlammen dus!
marktencate schreef:Hij is nog niet klaar, maar ik laat de velgen rood poedercoaten, de kappen en spatborden worden mat zwart, en dus deze banden. Uitlaatbocht ga ik inpakken met van dat touwkleurige band, en de uitlaat zelf word mat zwart. Verder een parmakitje er onder, 70cc. Dit in combinatie met een 19mm dellorto met kelk. Vlammen dus!
Haha dat wil ook met mijn hoge uitlaat gaan doen, kan je het best glasweefseltape bij de gamma halen want dat spul wat er normaal om heen moet is erg duur