Het grote kleine vragen topic deel 4

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

YamaSam schreef:bij bouten die een bigend vasttrekken schrijven ze wél nieuwe bouten voor vanwege de opgelopen rek bij eerste montage..

er zijn weer een heleboel factoren..!

:lol: Nou niet te diep op het onderwerp ingaan
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

paull schreef:
YamaSam schreef:bij bouten die een bigend vasttrekken schrijven ze wél nieuwe bouten voor vanwege de opgelopen rek bij eerste montage..

ik weet anders wel graag over wat ik spreek :? :D
when men were men, and helmets were for divers
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Eigenlijk moet dit het "grote kleine discussies over kleine vragen topic" worden :wink:
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

YamaSam schreef:
paull schreef:

ik weet anders wel graag over wat ik spreek :? :D

Ja dat weet ik, maar je hep er dan ook alle verstand van. :baas:
marktencate

Bericht door marktencate »

Ik ben op zoek naar banden met een witte zijkant, en nou kwam ik deze maat tegen: 275 x 17. Past dit op een FS1 velg? of wordt dit wel heel breed?
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

marktencate schreef:Ik ben op zoek naar banden met een witte zijkant, en nou kwam ik deze maat tegen: 275 x 17. Past dit op een FS1 velg? of wordt dit wel heel breed?

ja, nee
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Klopt, komt heel veel voor bij bouten waarmee je een cilinderkop op een auto vastzet (bv bij Volkswagen). Dat zijn speciale rekbouten. Die worden juist plastisch vervormt bij het aanspannen. Die kan je ook niet meer opnieuw gebruiken.
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

Tombo schreef:

Klopt, komt heel veel voor bij bouten waarmee je een cilinderkop op een auto vastzet (bv bij Volkswagen). Dat zijn speciale rekbouten. Die worden juist plastisch vervormt bij het aanspannen. Die kan je ook niet meer opnieuw gebruiken.

ja maar piston clips worden niet plastisch vervormt tenzij je beun+ bent met een tang :wink: Maar dat soort bouten worden bijv. bij een koprivisie vervangen en dat begint erg offtopic te worden :?
marktencate

Past dit zowel voor als achter? Zou echt tof zijn, mn fs1 wordt mat zwart, rode velgen, en dan dit!
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

marktencate schreef:Past dit zowel voor als achter? Zou echt tof zijn, mn fs1 wordt mat zwart, rode velgen, en dan dit!

achter zeker, vooran wordt wat krap, maar denk wel dat' nog past hoor ;)
when men were men, and helmets were for divers
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

2.75 past gewoon :)
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

marktencate schreef:Past dit zowel voor als achter? Zou echt tof zijn, mn fs1 wordt mat zwart, rode velgen, en dan dit!

Post es een foto 8)
marktencate

Hij is nog niet klaar, maar ik laat de velgen rood poedercoaten, de kappen en spatborden worden mat zwart, en dus deze banden. Uitlaatbocht ga ik inpakken met van dat touwkleurige band, en de uitlaat zelf word mat zwart. Verder een parmakitje er onder, 70cc. Dit in combinatie met een 19mm dellorto met kelk. Vlammen dus!
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Leip! Roterende inlaat of membraan? Je gaat er dus een bobber achtige FS1 van maken :P
paull
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door paull »

marktencate schreef:Hij is nog niet klaar, maar ik laat de velgen rood poedercoaten, de kappen en spatborden worden mat zwart, en dus deze banden. Uitlaatbocht ga ik inpakken met van dat touwkleurige band, en de uitlaat zelf word mat zwart. Verder een parmakitje er onder, 70cc. Dit in combinatie met een 19mm dellorto met kelk. Vlammen dus!

Haha dat wil ook met mijn hoge uitlaat gaan doen, kan je het best glasweefseltape bij de gamma halen want dat spul wat er normaal om heen moet is erg duur :)
Gesloten