warmloper?

Alles over de techniek en sleutelen
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18358
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Dat is idd een domme vraag :lol:
550cc=550cl=0,55 liter
David
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1049
Lid geworden op: 18 nov 2009, 18:17
Locatie: Hever

Bericht door David »

Tombo schreef:Dat is idd een domme vraag :lol:
550cc=550cl=0,55 liter


550ml zeker :P
florentine
50km gereden
50km gereden
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 apr 2013, 00:47

Bericht door florentine »

Tombo schreef:Dat is idd een domme vraag :lol:
550cc=550cl=0,55 liter


oke bedankt :)
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18358
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

David schreef:
Tombo schreef:Dat is idd een domme vraag :lol:
550cc=550cl=0,55 liter


550ml zeker :P

:oops: Correct :P
Gebruikersavatar
hans.m
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1684
Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
Locatie: Nijlen, België

Bericht door hans.m »

Is het nu al gelukt om de ontsteking correct af te stellen?
Anders moet je misschien even hulp vragen bij iemand.
Gebruikersavatar
HotWheels
500km gereden
500km gereden
Berichten: 869
Lid geworden op: 31 okt 2008, 19:31
Locatie: Lochristi (België)

Bericht door HotWheels »

hans.m schreef:
florentine schreef:Dus dan toch maar het oliepompje gebruiken?

Naar mijn mening wel.
Je kan het ook eens vragen aan Luc aerts van de ac-site ;)


Is net wat ik al eerder zei :roll:
Zonder oliepomp op een ori ac blok = niet doen
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1145
Lid geworden op: 18 jan 2007, 23:03
Locatie: Hoepertingen België

Bericht door GoM!cky »

Inderdaad, en ik heb het ook al 10 keer gezegd... Maar telkens wil de persoon in kwestie niet luisteren of het niet aanvaarden welke goede raad er gegeven wordt.

Bij een AC voor de laatste keer MOET ge olie in uw bakje doen apart. De pompjes zijn een stuk beter dan die van een FS1. Een iet of wat technisch aangelegd man zal dan ook telkens eens kijken wanneer die zijn AC zal starten... Ge zult wel héél snel zien dat hij wel zijn smering krijgt. Vertrouw je het dan nog niet, dan doe je gewoon nog beetje extra olie in je tank (zou ik niet doen, maar ja...).

Verder ga ik hier niks meer over zeggen. Vindt het zonde dat er 100 keer over hetzelfde moet betwist worden... Smijt een AC50 blokje open (vraag het aan YamaSam die weet het ook, heeft onlangs een AC blokje gereviseerd) en dan zie je de speciale oliekanalen die 100 % ZEKER aantonen dat je om het krukaslager een goede smering te doen krijgen, je oliepompje moet gebruiken.

Succes nog!
florentine
50km gereden
50km gereden
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 apr 2013, 00:47

Bericht door florentine »

GoM!cky schreef:Inderdaad, en ik heb het ook al 10 keer gezegd... Maar telkens wil de persoon in kwestie niet luisteren of het niet aanvaarden welke goede raad er gegeven wordt.

Bij een AC voor de laatste keer MOET ge olie in uw bakje doen apart. De pompjes zijn een stuk beter dan die van een FS1. Een iet of wat technisch aangelegd man zal dan ook telkens eens kijken wanneer die zijn AC zal starten... Ge zult wel héél snel zien dat hij wel zijn smering krijgt. Vertrouw je het dan nog niet, dan doe je gewoon nog beetje extra olie in je tank (zou ik niet doen, maar ja...).

Verder ga ik hier niks meer over zeggen. Vindt het zonde dat er 100 keer over hetzelfde moet betwist worden... Smijt een AC50 blokje open (vraag het aan YamaSam die weet het ook, heeft onlangs een AC blokje gereviseerd) en dan zie je de speciale oliekanalen die 100 % ZEKER aantonen dat je om het krukaslager een goede smering te doen krijgen, je oliepompje moet gebruiken.

Succes nog!


geloof je zeker wel, oliepompje is daarstraks ook gewoon terug aangesloten
florentine
50km gereden
50km gereden
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 apr 2013, 00:47

Bericht door florentine »

hans.m schreef:Is het nu al gelukt om de ontsteking correct af te stellen?
Anders moet je misschien even hulp vragen bij iemand.


Ja 1.8mm voor BDP, maar voel geen verschil :(
Gebruikersavatar
hans.m
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1684
Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
Locatie: Nijlen, België

Bericht door hans.m »

Woont er niemand in je buurt die je kan helpen?
Van waar ben je ergens, misschien woont er iemand van het forum in je buurt? :wink:
florentine
50km gereden
50km gereden
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 apr 2013, 00:47

Bericht door florentine »

hans.m schreef:Woont er niemand in je buurt die je kan helpen?
Van waar ben je ergens, misschien woont er iemand van het forum in je buurt? :wink:


Woon zelf te Baal(Belgie). Heb maandag al afspraak met iemand gemaakt
florentine
50km gereden
50km gereden
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 apr 2013, 00:47

Bericht door florentine »

Even nog een foto v/d cilinderkop

Afbeelding
David
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1049
Lid geworden op: 18 nov 2009, 18:17
Locatie: Hever

Bericht door David »

Lijkt mij een te kleine kop, vandaar die hapjes eruit
Maar dat zou niet tot uw probleem mogen leiden denk ik :?:
florentine
50km gereden
50km gereden
Berichten: 53
Lid geworden op: 14 apr 2013, 00:47

Bericht door florentine »

David schreef:Lijkt mij een te kleine kop, vandaar die hapjes eruit
Maar dat zou niet tot uw probleem mogen leiden denk ik :?:


Enig idee ofdat je deze kop kunt laten aanpassen aan de cilinder?
David
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1049
Lid geworden op: 18 nov 2009, 18:17
Locatie: Hever

Bericht door David »

florentine schreef:
David schreef:Lijkt mij een te kleine kop, vandaar die hapjes eruit
Maar dat zou niet tot uw probleem mogen leiden denk ik :?:


Enig idee ofdat je deze kop kunt laten aanpassen aan de cilinder?


Ja, een revisiebedrijf moet dit wel kunnen :wink:
Plaats reactie