Inderdaad, en ik heb het ook al 10 keer gezegd... Maar telkens wil de persoon in kwestie niet luisteren of het niet aanvaarden welke goede raad er gegeven wordt.
Bij een AC voor de laatste keer MOET ge olie in uw bakje doen apart. De pompjes zijn een stuk beter dan die van een FS1. Een iet of wat technisch aangelegd man zal dan ook telkens eens kijken wanneer die zijn AC zal starten... Ge zult wel héél snel zien dat hij wel zijn smering krijgt. Vertrouw je het dan nog niet, dan doe je gewoon nog beetje extra olie in je tank (zou ik niet doen, maar ja...).
Verder ga ik hier niks meer over zeggen. Vindt het zonde dat er 100 keer over hetzelfde moet betwist worden... Smijt een AC50 blokje open (vraag het aan YamaSam die weet het ook, heeft onlangs een AC blokje gereviseerd) en dan zie je de speciale oliekanalen die 100 % ZEKER aantonen dat je om het krukaslager een goede smering te doen krijgen, je oliepompje moet gebruiken.
GoM!cky schreef:Inderdaad, en ik heb het ook al 10 keer gezegd... Maar telkens wil de persoon in kwestie niet luisteren of het niet aanvaarden welke goede raad er gegeven wordt.
Bij een AC voor de laatste keer MOET ge olie in uw bakje doen apart. De pompjes zijn een stuk beter dan die van een FS1. Een iet of wat technisch aangelegd man zal dan ook telkens eens kijken wanneer die zijn AC zal starten... Ge zult wel héél snel zien dat hij wel zijn smering krijgt. Vertrouw je het dan nog niet, dan doe je gewoon nog beetje extra olie in je tank (zou ik niet doen, maar ja...).
Verder ga ik hier niks meer over zeggen. Vindt het zonde dat er 100 keer over hetzelfde moet betwist worden... Smijt een AC50 blokje open (vraag het aan YamaSam die weet het ook, heeft onlangs een AC blokje gereviseerd) en dan zie je de speciale oliekanalen die 100 % ZEKER aantonen dat je om het krukaslager een goede smering te doen krijgen, je oliepompje moet gebruiken.
Succes nog!
geloof je zeker wel, oliepompje is daarstraks ook gewoon terug aangesloten