Algemene vragen en antwoorden over de FS1
thomas-18
100km gereden
Berichten: 226 Lid geworden op: 12 mar 2007, 18:22
Locatie: Heemskerk
Bericht
door thomas-18 » 30 mei 2009, 21:23
Mijn cilinder is na 5 rondjes rond mijn huis al zo heet dat je hem niet een seconde kan aanraken, ik heb al een te grote sproeier van het inrijden en er zit genoeg olie in mijn blok, wat kan ik er aan doen zodat ik straks geen vastloper heb?
lespaultje
Bericht
door lespaultje » 30 mei 2009, 22:02
hoezo een TE grote sproeier ?
en je moet gewoon olie met je benzine mengen tenzij je een oliepompje hebt he, het is geen 4takt die zijn olie vanuit het blok haalt
niels16
Bericht
door niels16 » 02 jun 2009, 15:08
hoe krijg ik mijn carterbouten los ?
ze zijn een beetje dolgedraaid,maar uit boren wil ook niet echt
Andries
1500km gereden
Berichten: 1577 Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19
Bericht
door Andries » 02 jun 2009, 15:23
slagschroevendraaier proberen daarmee lukt het bijna altijd
Fyer
Bericht
door Fyer » 02 jun 2009, 15:31
en als de kop gaar is sleufje erin slijpen en dan met de platte kop van de slag schroevendraaier proberen
mathieu2
Bericht
door mathieu2 » 02 jun 2009, 17:50
ik heb ook eens zo een probleem gehad... MUURvast, ik heb met klein zaagke tkopje van de bout afzagen, en achteraf komt die wel los, en nieuwtje kopen
lespaultje
Bericht
door lespaultje » 02 jun 2009, 19:16
inbus for life
Vincent2
250km gereden
Berichten: 459 Lid geworden op: 10 apr 2009, 11:21
Locatie: langdorp
Bericht
door Vincent2 » 02 jun 2009, 20:19
Andries schreef: slagschroevendraaier proberen daarmee lukt het bijna altijd
idd (wel oppasse als ge uwe pa da laat doen.. die van mij heeft dees week een kras van enkele mm's diep en 1cm breed geslage daarmee
)
kheb ook nog een vraagske; nl of ge de chromen rand van de teller van een 1j6 eraf kunt halen?
niels16
Bericht
door niels16 » 02 jun 2009, 21:34
Vincent2 schreef: Andries schreef: slagschroevendraaier proberen daarmee lukt het bijna altijd
idd (wel oppasse als ge uwe pa da laat doen.. die van mij heeft dees week een kras van enkele mm's diep en 1cm breed geslage daarmee
)
kheb ook nog een vraagske; nl of ge de chromen rand van de teller van een 1j6 eraf kunt halen?
mijn pa mag mijn fs1 vasthouden terwijl ik dat doe
william
Bericht
door william » 02 jun 2009, 22:32
Even een snelle vraag:
Weet iemand de maat van keerring die hierin gaat:
alvast bedankt
william
Bericht
door william » 02 jun 2009, 22:40
Achter het primair tandwiel ind dat soort van een rondje (keerringhuis?)
EDIT:
Ik heb het al gevonden: 25x35x10
Louistje
100km gereden
Berichten: 236 Lid geworden op: 29 jan 2009, 18:10
Bericht
door Louistje » 03 jun 2009, 18:56
Hoe hard is een FS1 met membraan ooit geklokt? Ben ik wel benieuwd naar
Ik hoor namelijk vaak dat die membraaninlaten niet echt op te voeren zijn.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 03 jun 2009, 18:58
ik heb op de teller met een membraamblok wel 95 km/h gehaald, hij wou wel harder maar deed ik niet omdat hij nog niet volledig ingereden was, maar ze gaan als het goed is even hard als de schijf blokken als je maar de goede setup hebt
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18362 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 03 jun 2009, 19:00
Even hard. En het voordeel is dat een membraan veel lekkerder rijdt als een schijfblok. Bredere powerband