FS1 loopt slecht MET Afdekkap Carburateur??

Alles over de techniek en sleutelen
Jeffreyvs

Bericht door Jeffreyvs »

pee67 schreef:Haal je luchtfilterelement er eens uit en kijk hie die het dan doet

Kijkend naar de foto's lijkt het alsof je luchtstelschroef wel erg ver uitgedraaid staat.
Draai deze eens helemaal in en dan 1.5 slag weer uit, dus 1 x 360 graden en 1 x 180 graden

Luchtfilterelement eruit doet hij nog steeds hetzelfde, en ik ben net ook met de schroef bezig geweest. Maar als ik hem helemaal in draai en dan weer 1.5 slag uit draai dan gebeurt er ook niks beters. Wel apart is dat als ik het luchtslangetje eraf haal en dan de kap er op zet dan is er niks aan de hand, maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling is :shock:
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

Luchtslang heb je in principe niet nodig, die kun je er best afhalen.
Ik denk dat meer dan 90 % hier op het forum zonder dat luchtslangetje aan het rondrijden is
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Jeffreyvs

Bericht door Jeffreyvs »

pee67 schreef:Luchtslang heb je in principe niet nodig, die kun je er best afhalen.
Ik denk dat meer dan 90 % hier op het forum zonder dat luchtslangetje aan het rondrijden is

Ow ik dacht dat dat kreng een must have is, want als ik hem er af laat dan loopt hij wel lekker! Want ik heb nu zo'n idee dat het slangetje nu bij de uitgang ergens knelt waardoor er natuurlijk niks gebeurt.
Jeffreyvs

Bericht door Jeffreyvs »

Net even een rondje gereden, als ik het gas helemaal open gooit dan hapert hij en gooi ik het gas half open dan trekt hij wel redelijk op. Max snelheid is nu 55, met pijn en moeite. Vreemd...
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Wat voor spruitstuk zit hier op?

Kijk eens naar de doorlaat van frame naar filterbus. Dat zijn 2 dunne pijpjes die mogelijk ook nog dubbelgevouwen zitten.
Kijk eerst even in de FAQ.
Jeffreyvs

Bericht door Jeffreyvs »

Spruitstuk moet ik morgen even naar kijken, en die 2 dunne pijpjes... ik gok dat je daar eerst de filterbus voor moet los halen? Daar ga ik morgen ook meteen naar kijken.

Kan het ook zijn dat er een verkeerde bougie in zit? Er zit een snelle uitlaat onder, dus ik denk dat een B7 wel goed is? Ik heb nu een B6 dacht ik.

:D
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

B7 of B8 is goed. Met een 16mm beter een B8.
Kijk eerst even in de FAQ.
Jeffreyvs

Bericht door Jeffreyvs »

B7 er in gedaan en een kleine sproeier, net even gereden en hij hapert niet meer tijdens het rijden EN hij wil weer boven de 60 :D Ik ga voor de zekerheid zometeen nog even kijken naar het filterhuis maar ik ben al weer heel erg blij dat hij weer wil!
DannyBos
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door DannyBos »

check of vervang de oliekeerring achter de ontsteking. je trekt hier misschien valselucht
Plaats reactie