pee67 schreef:Haal je luchtfilterelement er eens uit en kijk hie die het dan doet
Kijkend naar de foto's lijkt het alsof je luchtstelschroef wel erg ver uitgedraaid staat. Draai deze eens helemaal in en dan 1.5 slag weer uit, dus 1 x 360 graden en 1 x 180 graden
Luchtfilterelement eruit doet hij nog steeds hetzelfde, en ik ben net ook met de schroef bezig geweest. Maar als ik hem helemaal in draai en dan weer 1.5 slag uit draai dan gebeurt er ook niks beters. Wel apart is dat als ik het luchtslangetje eraf haal en dan de kap er op zet dan is er niks aan de hand, maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling is
Luchtslang heb je in principe niet nodig, die kun je er best afhalen.
Ik denk dat meer dan 90 % hier op het forum zonder dat luchtslangetje aan het rondrijden is
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
pee67 schreef:Luchtslang heb je in principe niet nodig, die kun je er best afhalen. Ik denk dat meer dan 90 % hier op het forum zonder dat luchtslangetje aan het rondrijden is
Ow ik dacht dat dat kreng een must have is, want als ik hem er af laat dan loopt hij wel lekker! Want ik heb nu zo'n idee dat het slangetje nu bij de uitgang ergens knelt waardoor er natuurlijk niks gebeurt.
Net even een rondje gereden, als ik het gas helemaal open gooit dan hapert hij en gooi ik het gas half open dan trekt hij wel redelijk op. Max snelheid is nu 55, met pijn en moeite. Vreemd...
Spruitstuk moet ik morgen even naar kijken, en die 2 dunne pijpjes... ik gok dat je daar eerst de filterbus voor moet los halen? Daar ga ik morgen ook meteen naar kijken.
Kan het ook zijn dat er een verkeerde bougie in zit? Er zit een snelle uitlaat onder, dus ik denk dat een B7 wel goed is? Ik heb nu een B6 dacht ik.
B7 er in gedaan en een kleine sproeier, net even gereden en hij hapert niet meer tijdens het rijden EN hij wil weer boven de 60 Ik ga voor de zekerheid zometeen nog even kijken naar het filterhuis maar ik ben al weer heel erg blij dat hij weer wil!