Omdat ik zelf niet heel erg technisch ben vraag ik het even hier, nu loopt mij FS1 heel erg beroerd... Hij hapert enorm als ik gas geef en in de meeste gevallen gaat hij niet harder als 25-30km en de andere keer wil hij wel weer wat harder. Nou haal ik net de afdekkap van de carburateur er af en ineens loopt hij als een trein?? Doe ik wat verkeerd? Zit het luchtslangetje verkeerd? Deze heb ik vanmiddag wel even helemaal schoon geblazen dus er komt wel gewoon lucht door heen? Of zal het rubbertje niet meer goed zijn?
pee67 schreef:Heeft je FS1 het wel goed gedaan? Wat is er aan gebeurt, heb je iets verandert?
Ik heb er nooit hard mee gereden, er is een nieuwe cilinder opgekomen en ik heb deze ingereden op 50-55 km/h. Ik heb er 1 dagje geen last van gehad, toen zijn er nieuwe contactpuntjes opgezet waardoor ik dach dat het probleem was opgelost. Echter had ik een dag later weer hetzelfde probleem. Nu had ik vanmiddag de kap er af en tot mijn grote verbazing liep de brommer perfect, alleen toen de kap er weer terug op zat WEER hetzelfde probleem??
Haal je luchtfilterelement er eens uit en kijk hie die het dan doet
Kijkend naar de foto's lijkt het alsof je luchtstelschroef wel erg ver uitgedraaid staat.
Draai deze eens helemaal in en dan 1.5 slag weer uit, dus 1 x 360 graden en 1 x 180 graden
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.