zo ben net terug van et gala met de limo was egt vet !!
moes alleen wel voor 650 man naar voren komen omdat ik genomineerd was voor koning van het gala
Dat de Griekse schrijver die ik moet lezen/leren, Euripides, wel een grappige kerel was. Uitspraak: "Bedenk een list, want je bent een vrouw" en teksten met titels als: "Vrouwen? Waren ze er maar niet!", "Een vrouw met hersens is nog erger dan een vrouw zonder hersens" en "Liever kwijt dan rijk (vrouwen)"
Axel schreef:Dat de Griekse schrijver die ik moet lezen/leren, Euripides, wel een grappige kerel was. Uitspraak: "Bedenk een list, want je bent een vrouw" en teksten met titels als: "Vrouwen? Waren ze er maar niet!", "Een vrouw met hersens is nog erger dan een vrouw zonder hersens" en "Liever kwijt dan rijk (vrouwen)"
Axel schreef:Dat de Griekse schrijver die ik moet lezen/leren, Euripides, wel een grappige kerel was. Uitspraak: "Bedenk een list, want je bent een vrouw" en teksten met titels als: "Vrouwen? Waren ze er maar niet!", "Een vrouw met hersens is nog erger dan een vrouw zonder hersens" en "Liever kwijt dan rijk (vrouwen)"
dat wisten ze toen dus ook al
die gast was denk homo...
Mja, hij was wel heel erg lelijk schijnt en niet voor niks was homosexualiteit heel normaal bij de oude Grieken