Wat zit je mee vandaag?
-
Axel
Dat de Griekse schrijver die ik moet lezen/leren, Euripides, wel een grappige kerel was. Uitspraak: "Bedenk een list, want je bent een vrouw" en teksten met titels als: "Vrouwen? Waren ze er maar niet!", "Een vrouw met hersens is nog erger dan een vrouw zonder hersens" en "Liever kwijt dan rijk (vrouwen)" 
-
Monkeymadness
Axel schreef:Dat de Griekse schrijver die ik moet lezen/leren, Euripides, wel een grappige kerel was. Uitspraak: "Bedenk een list, want je bent een vrouw" en teksten met titels als: "Vrouwen? Waren ze er maar niet!", "Een vrouw met hersens is nog erger dan een vrouw zonder hersens" en "Liever kwijt dan rijk (vrouwen)"
dat wisten ze toen dus ook al

-
ginofs1
- Tombo is mijn testpiloot

wat ga je doen : begraven of cremeren 
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
rise and shine
- 7500km gereden

- Contacteer:
-
Fyer
Monkeymadness schreef:Axel schreef:Dat de Griekse schrijver die ik moet lezen/leren, Euripides, wel een grappige kerel was. Uitspraak: "Bedenk een list, want je bent een vrouw" en teksten met titels als: "Vrouwen? Waren ze er maar niet!", "Een vrouw met hersens is nog erger dan een vrouw zonder hersens" en "Liever kwijt dan rijk (vrouwen)"
dat wisten ze toen dus ook al![]()
die gast was denk homo...
-
Axel
Fyer schreef:Monkeymadness schreef:Axel schreef:Dat de Griekse schrijver die ik moet lezen/leren, Euripides, wel een grappige kerel was. Uitspraak: "Bedenk een list, want je bent een vrouw" en teksten met titels als: "Vrouwen? Waren ze er maar niet!", "Een vrouw met hersens is nog erger dan een vrouw zonder hersens" en "Liever kwijt dan rijk (vrouwen)"
dat wisten ze toen dus ook al![]()
die gast was denk homo...
Mja, hij was wel heel erg lelijk schijnt en niet voor niks was homosexualiteit heel normaal bij de oude Grieken
-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer: