edje
als ik mijn voorontsteking wil goed zetten
dus de 2 streepjes gelijk van spoel en van vliegwiel
gaan de puntjes nog net niet open dus als ik verder met het vliegwiel draai gaan ze net daarna open
daarom zat ik te denken om mijn grondplaat verstelbaar te maken
dus ik krijg hem niet percies goed
en ik dacht eerst dat de puntjes versleten waren (elleboogje te verversleten dat hakje wat tegen het vliegwiel komt)
dus dat heb ik al vernieuwd maar niet dus
ik krijg hem niet goed aan de praat
- jerrow
- 1000km gereden
dennis 28 schreef:edje
als ik mijn voorontsteking wil goed zetten
dus de 2 streepjes gelijk van spoel en van vliegwiel
gaan de puntjes nog net niet open dus als ik verder met het vliegwiel draai gaan ze net daarna open
daarom zat ik te denken om mijn grondplaat verstelbaar te maken
dus ik krijg hem niet percies goed
en ik dacht eerst dat de puntjes versleten waren (elleboogje te verversleten dat hakje wat tegen het vliegwiel komt)
dus dat heb ik al vernieuwd maar niet dus
Jaja, maar stel ze eens af met een schuifmaat in het gat te steken van je cilinderkop en 1,8mm voor Bovenste dode punt moeten ze beginnen open te gaan en dat controleer je met sigaretteblaadjes zoals yamasam ons dat geleerd heeft.
Als dat juist is kun je dat ook al wegdenken.
jerrow
ik krijg ze niet goed gezet
je kunt alleen maar met de puntjes stelle
open en dicht maar niet heen en weer
alsware hetzelfde met een vertelbare grondplaat
bij alle merke brommers kun je de grondplaat verstelle
zeer makelijk dus (heb vele brommers en div merke opgeknapt en ontstekinge afgesteld maar een yamaha nog nooit ik vindt het maar een raar siesteem)
zeer makelijk dus (heb vele brommers en div merke opgeknapt en ontstekinge afgesteld maar een yamaha nog nooit ik vindt het maar een raar siesteem)
- jerrow
- 1000km gereden
dennis 28 schreef:jerrow
Dan vrees ik dat je dit eerst onder de knie zal moeten krijgen vooraleer je ergens anders gaat zoeken op je brommer.
Ik snap niet dat je ze niet goed krijgt gezet. Het minste verschil op je puntjes is een groot verschil op de loop van je brommer.
En qua sproeiers; Je hebt 2 soorten, De korte originele mikuni sproeiers. (ik heb er nu een 180 inzitten)
de lange sproeiers; daar heb ik ooit een 49cc mee afgesteld met een sproeier van 115.
GreetzzZ...