Heb sinds kort een 2F2 waarvan ik vorige week de bedrading opnieuw heb aangesloten. Alles werkt tot nu toe prima..... totdat ik het voorlicht aansluit. Ik heb een nieuwe accu erin en een nieuwe gelijkrichter. De knipperlichten werken ook prima en ook het achter-remlicht. Als ik dan het voorlicht erbij aansluit gaat alles heel zwak branden en is het net als de accu wordt leeggetrokken, ook als de motor aan is.
Wie kan mij hierbij helpen ??
Te weinig licht
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
tien tegen één zit je groene of gele draad ergens tegen de massa of de zwarte draad aan te schuren in de koplamp.
kan ook dat je lampfitting schuin zit, en dat de soldeer de kant raakt..
let er ook op dat die zwarte goede massa heeft, en mooi met de behuizing van de koplamp is verbonden.
als die niet is aangesloten, gaat de stroom door je hele balhoofd, en 'sukkelt' dan langsheen de oortjes in je lamp.
dat verstookt dan ook veel stroom natuurlijk, en bovendien kan je zelfs vonken over de lager van het balhoofd, maar dan moet je al beun de luxe gaan
suck6!
kan ook dat je lampfitting schuin zit, en dat de soldeer de kant raakt..
let er ook op dat die zwarte goede massa heeft, en mooi met de behuizing van de koplamp is verbonden.
als die niet is aangesloten, gaat de stroom door je hele balhoofd, en 'sukkelt' dan langsheen de oortjes in je lamp.
dat verstookt dan ook veel stroom natuurlijk, en bovendien kan je zelfs vonken over de lager van het balhoofd, maar dan moet je al beun de luxe gaan
suck6!

when men were men, and helmets were for divers