Te weinig licht

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
Hebro

Te weinig licht

Bericht door Hebro »

Heb sinds kort een 2F2 waarvan ik vorige week de bedrading opnieuw heb aangesloten. Alles werkt tot nu toe prima..... totdat ik het voorlicht aansluit. Ik heb een nieuwe accu erin en een nieuwe gelijkrichter. De knipperlichten werken ook prima en ook het achter-remlicht. Als ik dan het voorlicht erbij aansluit gaat alles heel zwak branden en is het net als de accu wordt leeggetrokken, ook als de motor aan is.

Wie kan mij hierbij helpen ??
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

een minder wattage lampje voor in je koplamp stoppen misschien dat dat helpt
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

tien tegen één zit je groene of gele draad ergens tegen de massa of de zwarte draad aan te schuren in de koplamp.
kan ook dat je lampfitting schuin zit, en dat de soldeer de kant raakt..

let er ook op dat die zwarte goede massa heeft, en mooi met de behuizing van de koplamp is verbonden.
als die niet is aangesloten, gaat de stroom door je hele balhoofd, en 'sukkelt' dan langsheen de oortjes in je lamp.
dat verstookt dan ook veel stroom natuurlijk, en bovendien kan je zelfs vonken over de lager van het balhoofd, maar dan moet je al beun de luxe gaan

suck6! :wink:
when men were men, and helmets were for divers
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

Je gaat toch niet vertellen dat je jouw voorlicht kan aanzetten als je motor uit is?

Als je wil kan je deze week wel aan komen ofzo....kunnen we ff nakijken
hoe de elctra zit.....
Hebro

Bericht door Hebro »

Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik bedoelde dat alles ook zwak brandt als de motor aan is. Ik wil er evt. wel mee langskomen, want ik snap er niets meer van.
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

Is goed hoor, je bent welkom hier
Plaats reactie