goeie sproeiert
- Daan1990
- 250km gereden
Ik heb het probleem dat mijn brommert niet stationair loopt. Er zit nu een 98 sproeiert in (of 198 want het valt niet echt goed af te lezen...staat er een merkje voor het getal?) en de brommer wil dus niet starten als ik kick. Ik heb al gekloot met stationair en luchtschroef maar dat maakt niet veel uit. Met de choke erop doet ie het beter, maar dan gaat ie heel langzaam. De enige manier waarop je de brommer kan starten is door met de hand te choken of aan te lopen (±2 meter). De bougie is een beetje zwart maar dat zegt niet veel. Moet ik nu een grotere of kleinere sproeiert hierin doen? Of is dit een ontstekingsprobleem...? Dank 

-
- 1250km gereden
Wat ik altijd moest is, starten in de choke (trouwns ook met mijn kawasaki nu) en dan ff paar keer gas geven, choke deraf, en rijden maar...
Zwarte bougie geeft weer dat je een te grote sproeier heb, maar dat lijkt me vreemd, omdat hij beter start met de choke derop (dat betekend dus Nòg meer benzine).
Ontsteking al nagechecked?
Zwarte bougie geeft weer dat je een te grote sproeier heb, maar dat lijkt me vreemd, omdat hij beter start met de choke derop (dat betekend dus Nòg meer benzine).
Ontsteking al nagechecked?
- Daan1990
- 250km gereden
Ik heb em nu al gerepareerd. Het was de sproeiernaald, dat ringetje moest in de bovenste en het zat in de onderste...
maar even offtopic
IK HEB F*CKIN VANDAAG 4 KEER MIJN BAND GEPLAKT EN HIJ IS NOG STEEDS LEK!
Moet die autobandenlichters ook niet gebruiken...
Sorry dat moest ik gewoon even kwijt...nu weer €10 kwijt aan een nieuwe binnenband
maar even offtopic
IK HEB F*CKIN VANDAAG 4 KEER MIJN BAND GEPLAKT EN HIJ IS NOG STEEDS LEK!

Sorry dat moest ik gewoon even kwijt...nu weer €10 kwijt aan een nieuwe binnenband