goeie sproeiert

Alles over de techniek en sleutelen
Daan1990
250km gereden
250km gereden

Bericht door Daan1990 »

Ik heb het probleem dat mijn brommert niet stationair loopt. Er zit nu een 98 sproeiert in (of 198 want het valt niet echt goed af te lezen...staat er een merkje voor het getal?) en de brommer wil dus niet starten als ik kick. Ik heb al gekloot met stationair en luchtschroef maar dat maakt niet veel uit. Met de choke erop doet ie het beter, maar dan gaat ie heel langzaam. De enige manier waarop je de brommer kan starten is door met de hand te choken of aan te lopen (±2 meter). De bougie is een beetje zwart maar dat zegt niet veel. Moet ik nu een grotere of kleinere sproeiert hierin doen? Of is dit een ontstekingsprobleem...? Dank :)
occ1s
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door occ1s »

Wat ik altijd moest is, starten in de choke (trouwns ook met mijn kawasaki nu) en dan ff paar keer gas geven, choke deraf, en rijden maar...

Zwarte bougie geeft weer dat je een te grote sproeier heb, maar dat lijkt me vreemd, omdat hij beter start met de choke derop (dat betekend dus Nòg meer benzine).

Ontsteking al nagechecked?
edje

Bericht door edje »

dat kan best, mijn brommer loopt nu ook veel te rijk (inrijden) maar start aleen met de choke er op....
Daan1990
250km gereden
250km gereden

Bericht door Daan1990 »

Ik heb em nu al gerepareerd. Het was de sproeiernaald, dat ringetje moest in de bovenste en het zat in de onderste...

maar even offtopic

IK HEB F*CKIN VANDAAG 4 KEER MIJN BAND GEPLAKT EN HIJ IS NOG STEEDS LEK! :evil: Moet die autobandenlichters ook niet gebruiken... :x

Sorry dat moest ik gewoon even kwijt...nu weer €10 kwijt aan een nieuwe binnenband :x
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

ik gebruik zelf ook auto bandenlichters, gaat perfect als je veel vet erbij smeert :P
edje

Bericht door edje »

laat de bromboer hem er dan op drukken :wink:
Daan1990
250km gereden
250km gereden

Bericht door Daan1990 »

Ik koop liever 2 nieuwe binnenbanden dan dat ik Reerink dit laat doen! :P
Plaats reactie