Schijf of membraan

Alles over de techniek en sleutelen
edje

Bericht door edje »

Niels schreef:Zeker is het mooie techniek! Wees blij dat je een FS1 rijdt, dat is een van de weinigen waar het origineel op zit/zat.
De rest is allemaal van zuigergestuurd meteen naar membraan gegaan :P

Een FS1 blok is ook niet zo moeilijk :P

Maar petje moet niet meteen beginnen met "tastbaar blabla" want dat was helemaal niet de discussie, het ging erom waarom je een schijfinlaat kiest boven membraan.

het is zo moeilijk als je je zelf het maakt, kijk bijvoorbeeld maar naar sam :wink:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Hij bedoelt meer de opbouw van het blok :P Kijk naar een Kreidlerblok, dat is veel omslachtiger en reviseer je niet ff in een middag ;)
Martijn

Bericht door Martijn »

Tombo schreef:Hij bedoelt meer de opbouw van het blok :P Kijk naar een Kreidlerblok, dat is veel omslachtiger en reviseer je niet ff in een middag ;)

Ik bedoel maar, zelfs ik kan een blokje opentrekken en weer dicht gooien. En dan doet hij het weliswaar na een maand klooien met afstellen. Maar hij doet t !
edje

Bericht door edje »

Tombo schreef:Hij bedoelt meer de opbouw van het blok :P Kijk naar een Kreidlerblok, dat is veel omslachtiger en reviseer je niet ff in een middag ;)

in dat opzicht heb je gelijk :wink:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

petje schreef:maar waarom zou ik er moeite voor doen als Addy het geweldig kan.

mpro09 schreef:snap ik maar als een schijf inlaat zo goed is, waarom zet addy er dan een membraan op?
Plaats reactie