voorvering wil niet veren
voorvering wil niet veren
hey!
heb net vooveringen ontvangen uit noord-holland.
ik wilde ze even testen dus duwde ik op de vering ten opzichte van de grond, maar de vering deed niks...
is dit normaal omdat het gewicht van de brommer er nog niet op staat, of zit ze vast?
mvg jan
heb net vooveringen ontvangen uit noord-holland.
ik wilde ze even testen dus duwde ik op de vering ten opzichte van de grond, maar de vering deed niks...
is dit normaal omdat het gewicht van de brommer er nog niet op staat, of zit ze vast?
mvg jan
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
* pakt een losse voor vering en test het ff voorje
Edit: volgens mij zit die van jou vast
kan ook zijn dat er gewoon geen olie meer in zit...

Edit: volgens mij zit die van jou vast

Laatst gewijzigd door rise and shine op 07 jul 2008, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
hey!
de koper heeft me gezegd dat ze zeker niet krom waren, dus dat kunne we uitsluiten denk ik.
ik heb net even een tik gegeven op de vering maar doet nog altijd niks...
aan de dichting van de olie (afdichting buiten- en binnenpoot) zit wel veel smurrie, donker en vuil...
kan iemand me op weg zetten om de vering uiteen te halen?
mvg jan
de koper heeft me gezegd dat ze zeker niet krom waren, dus dat kunne we uitsluiten denk ik.
ik heb net even een tik gegeven op de vering maar doet nog altijd niks...
aan de dichting van de olie (afdichting buiten- en binnenpoot) zit wel veel smurrie, donker en vuil...
kan iemand me op weg zetten om de vering uiteen te halen?
mvg jan
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
firenzo schreef:heb even geprobeerd met een parkertje, maar de ring zit blijkbaar zo vast...het lukt niet
zijn er geen andere manieren om ze er zonder al teveel schade uit te halen? ik wil keerringen uit mijn vorige vering halen
om ze dan in te reviseren vering te steken.
gr
keerringen ergens anders uithalen om opnieuw te gebruiken is geen goed idee. Deze zitten meestal zo vast dat je ze zonder beschadiging niet gedemonteerd krijgt. Keerringen hergebruiken is vragen om lekken