Kopelings mechanisme fs1
Kopelings mechanisme fs1
Mijn carterkapje was uitgesleten, dus ik heb een nieuwe gekocht, nu blek het niet aan het kapje te liggen, maar aan die pin die het blok in gaat. Die zit vast, waardoor het vorige carterkapje dus stuk is.
Weet iemand wat ik hiermee moet?
want nu zal me blok wel open moeten, en ik heb geen idee wat ik er mee moet, is er mischien iemand die als bijbaantje zulke problemen oplost?
mvg,
Frank Moerman
Weet iemand wat ik hiermee moet?
want nu zal me blok wel open moeten, en ik heb geen idee wat ik er mee moet, is er mischien iemand die als bijbaantje zulke problemen oplost?
mvg,
Frank Moerman
-
- 500km gereden
Je kunt die koppelings-stift ook niet naar binnen drukken met je hand, dat lukt niet. Is je wormpje nog wel goed?Franky schreef:Jelle schreef:pin kan je er gewoon uittrekke normaal
joh ^^
dat kan ook, het probleem is dat hij er niet verder inwil ^^ en dus niet wil ontkoppelen.
tenminste als ik al mijn kracht erop druk verplaatst hij geen mm, ik geloof dat het wel de bedoeling is dat hij het blok in
gaat.
athenayamaha schreef:Je kunt die koppelings-stift ook niet naar binnen drukken met je hand, dat lukt niet. Is je wormpje nog wel goed?Franky schreef:Jelle schreef:pin kan je er gewoon uittrekke normaal
joh ^^
dat kan ook, het probleem is dat hij er niet verder inwil ^^ en dus niet wil ontkoppelen.
tenminste als ik al mijn kracht erop druk verplaatst hij geen mm, ik geloof dat het wel de bedoeling is dat hij het blok in
gaat.
wormpje carterkap net nieuw, ik heb t ook niet met me hand geprobeer maar met n hamer en dan heel hard duwen
geen beweging, ik neem aan dat een plastic wormpje niet veel meer kracht levert dan 60kg dat erop drukt

hmmmm
mijn drukstift heeft geen plaatje op het einde? ^^ kan dat kloppen? Ik heb er vroeger goed mee gereden (dus ook zonder plaatje).
met zoon plaatje komt hij toch niet bij het kogeltje in het wormpje?
en bij dit plaatje wat ik dus heb gekocht zit een soort schroefje zonder schroefdraad wat is het en waarvoor is het?
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 64f77ac157
Zit er nog een kogeltje IN je blok? Dus tussen je koppelingsstift (ontstekingskant) en je koppelingsdrukstift (carbkant)? En ik denk dat je even het kogeltje in de worm wat meer naar voren moet brengen. Dat doe je door aan de achterkant van de worm de moer los te draaien en die schroef verder in te draaien.
Axel schreef:Zit er nog een kogeltje IN je blok? Dus tussen je koppelingsstift (ontstekingskant) en je koppelingsdrukstift (carbkant)? En ik denk dat je even het kogeltje in de worm wat meer naar voren moet brengen. Dat doe je door aan de achterkant van de worm de moer los te draaien en die schroef verder in te draaien.
pffuuuh of daar een kogeltje in zit zou ik niet weten

dat kogeltje in het blok is hetzelfde als de andere? ^^ anders heb ik er nog 1 liggen zou wel handig zijn
-
- 1500km gereden
-
- 1500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Franky schreef:Axel schreef:Als je wat vet aan de stift doet komt ie er meestal wel uit
oke dus vet aan het einde van me stift en als ie er niet uit komt die van me oude wormpje erin doengaat goed komen
weet iemand al wat dat rare pennetje bij mijn worm setje is?
voor in je carter, om het veertje aan te hangen