Zelfde boring en slag fs1

Opvoeren en modificeren van de FS1
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1907
Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity

Bericht door jeroenvans »

allus mhr :mrgreen:
edje

Bericht door edje »

doe er ook een berekende uitlaat op dan :wink:

en een ander koppeling :lol:
Andries
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1577
Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19

Bericht door Andries »

ja koppeling sowieso :P dat is echt wel nodig :shock:
ik voel dat ding nu al amper meer :?
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1907
Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity

Bericht door jeroenvans »

edje schreef:doe er ook een berekende uitlaat op dan :wink:

en een ander koppeling :lol:
:nerd: alle uitlaten zijn berekend :nerd:
sommige alleen niet voor onze brommers :D
edje

Bericht door edje »

:lol:
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18360
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Heb je je al verder in verdiept? Want op een kreidlerblok past het al niet zonder het blok aan te passen.. en die zijn wat forser als een fs1 blok :P
edje

Bericht door edje »

idd, bij een kreidlerblok komen de spoelpoorten al buiten het blok uit :wink:
Hans W
250km gereden
250km gereden
Berichten: 345
Lid geworden op: 14 jun 2006, 23:24

Bericht door Hans W »

Ik heb zelf een puch cilinder op m`n fs1 gezet
Deze moest wel afgedraaidt worden

Maar je kan het beste eerst kijken wat de buitendiameter van het cilinderhemd is
Als dat een beetje overeenkomt kun je die het beste pakken
anders zit je met het probleem dat de spoelers buiten je motorblok steken
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

buiten diameter van het hemd is zo af te draaien, das niet heel erg ingewikkeld
het belangrijkste is dat de tapeinden op de dezelfde plek zitten en dat de slag hetzlefde is, dan ben je al een heel eind
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

mpro09 schreef:buiten diameter van het hemd is zo af te draaien, das niet heel erg ingewikkeld
het belangrijkste is dat de tapeinden op de dezelfde plek zitten en dat de slag hetzlefde is, dan ben je al een heel eind

:lol: :lol: :lol:
when men were men, and helmets were for divers
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

jonge jonge, of denk ik hier nu door :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18360
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Ik denk dat tapeinden verzetten makkelijker is als je carter uitkotteren. Daarvoor heb je zeker weten een freesbank nodig :P
Andries
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1577
Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19

Bericht door Andries »

ik laat alle aanpassingen toch doen :wink:
gaat echt wel goed komen en dan kunnen we los :twisted: !!
als het toch te moeilijk is, zet ik er wel een AM6 blok op, die zijn tegenwoordig goedkoper dan een vijfbak fs1 :?
ik ben benieuwd wie volgt :wink: , als het eenmaal allemaal klaar is...
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18360
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

AM6 blok eronder kieperen zou ik nooit doen. Het is juist vetter om als basis gewoon een FS1 blok te houden. Ik ben benieuwd hoe je je kopppeling gaat fixen, want standaard worden er met die cilinders echt een hoop vermogen gehaalt, dat trekt de 2 plaats koppeling van een FS1 écht niet :P
Andries
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1577
Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19

Bericht door Andries »

nee die koppeling moet cker wat aan gebeuren :shock:
jij hebt bij je eigen fs1 tog een extra plaat en rd80 veren erin gezet??
dat kan dan een oplossing zijn...
Plaats reactie