Ik heb zelf een puch cilinder op m`n fs1 gezet
Deze moest wel afgedraaidt worden
Maar je kan het beste eerst kijken wat de buitendiameter van het cilinderhemd is
Als dat een beetje overeenkomt kun je die het beste pakken
anders zit je met het probleem dat de spoelers buiten je motorblok steken
buiten diameter van het hemd is zo af te draaien, das niet heel erg ingewikkeld
het belangrijkste is dat de tapeinden op de dezelfde plek zitten en dat de slag hetzlefde is, dan ben je al een heel eind
mpro09 schreef:buiten diameter van het hemd is zo af te draaien, das niet heel erg ingewikkeld het belangrijkste is dat de tapeinden op de dezelfde plek zitten en dat de slag hetzlefde is, dan ben je al een heel eind
ik laat alle aanpassingen toch doen gaat echt wel goed komen en dan kunnen we los !!
als het toch te moeilijk is, zet ik er wel een AM6 blok op, die zijn tegenwoordig goedkoper dan een vijfbak fs1 ik ben benieuwd wie volgt , als het eenmaal allemaal klaar is...
AM6 blok eronder kieperen zou ik nooit doen. Het is juist vetter om als basis gewoon een FS1 blok te houden. Ik ben benieuwd hoe je je kopppeling gaat fixen, want standaard worden er met die cilinders echt een hoop vermogen gehaalt, dat trekt de 2 plaats koppeling van een FS1 écht niet
nee die koppeling moet cker wat aan gebeuren jij hebt bij je eigen fs1 tog een extra plaat en rd80 veren erin gezet??
dat kan dan een oplossing zijn...