
Mooi project hoor
hammie99 schreef:Nou ik wil niet dat de wouten die van mij door de shredder heen doen, dus we houden het beschijden.. Er komt een 14mm carb. van een Ar50 op de orginele cilinder van een RD50 (niet te vergissen met een DT cilinder) Een uitlaatje van piet pijp (DPR) uit leerdam, en een mooi squish kopje voor lekker veel koppel. En het membraam was een 3-kleps, maar daar is nu een klepje bijgekomen aan de onderkant. Zoals de te zien op deze foto: (één zonder extra gat een de onderkant, en ééntje met!)
http://img517.imageshack.us/img517/3585 ... allaq1.jpg
Maar uhm, Yamaha Race steppen??, je bedoelt zoals op deze foto??
http://img217.imageshack.us/img217/56/imag0656lf1.jpg
Yamaha rd50m schreef:hammie99 schreef:Nou ik wil niet dat de wouten die van mij door de shredder heen doen, dus we houden het beschijden.. Er komt een 14mm carb. van een Ar50 op de orginele cilinder van een RD50 (niet te vergissen met een DT cilinder) Een uitlaatje van piet pijp (DPR) uit leerdam, en een mooi squish kopje voor lekker veel koppel. En het membraam was een 3-kleps, maar daar is nu een klepje bijgekomen aan de onderkant. Zoals de te zien op deze foto: (één zonder extra gat een de onderkant, en ééntje met!)
http://img517.imageshack.us/img517/3585 ... allaq1.jpg
Maar uhm, Yamaha Race steppen??, je bedoelt zoals op deze foto??
http://img217.imageshack.us/img217/56/imag0656lf1.jpg
late reactie, maar wat is dan wel verschil tussen een rd en dt cilinder, ik dacht dat ze hetzellde waren?
Yamaha rd50m schreef:aah, k![]()
dus met wat berwerkingen kan je van een dt cilinder wel een rd cilinder maken dan