ik denk dat het wel helpt, maar dat het niet noodzakelijk is op een niet al te snelle setup(voor snelle fs1s zal het het denk ik goed zijn). anders had yamaha het toch wel standaard gedaan.
als je het toch doet moet je het goed afwerken. moet je er overal niet precies evenveel afhalen ivm onbalans?? of komt dit niet zo precies?
ik krijg t ook nooit vaak netjes, maar wat ik altijd doe, is gewoon een goed scherp potlood, en als je klaar bent, gewoon op de achterkant de lijnen overtrekken met een pen. Aangezien door al dat krassen het papier de poorten is ingedrukt
wooww!!! Als je die ooit eens kwijt wilt, laat maar horen!!!
Mooi gedaan met die extra spoelers, lekker simpel maar werkt perfect!
Respect ook voor degene die er fluitpoorten (die extra uitlaatpoortjes) in gemaakt heeft, ik had er eens naar zitten kijken om 't zelf ook te proberen, maar bij een fs1 heb je daar echt bár weinig ruimte voor!
ik denk dat dat ding uberhaupt niet trekt onder de 6000/7000 toeren zo te zien ik zou ook eens gaan kijken naar een andere ontsteking, ik heb zo'n vermoeden dat je contactpunten het niet meer bij gaan houden haha
tegen dat probleem stuitte ik dus ook die ruimte is echt minimaal als je dit bij een alu cilinder zou doen, zou je denk ik eerder door de cilinder heenboren, dat is allemaal veel gevoeliger