shop
-
- 2000km gereden
- Contacteer:
Ik had een rekje gekocht en nog wa ander spul bij yamahafs1.com een tijdje terug. Nou zag ik op de foto op dn webshop gewoon een origineel type rekje (45 euro). Wat krijg ik thuisgestuurd; een rekje met bevestiging op de buddysit plaat. Dus nu heb ik een rekje wat helemaal schuin op mn brommer staat. Heb ik gemaild of dit de bedoeling was, er werd gevraagd naar een foto. Ik stuur een foto, geen reactie. Heb nou 10 keer gemaild hoe het nou zit en hoe we dit oplossen, geen reactie
Sorry, wat een waardeloze zaak, het zal aan mij liggen maar ik vind dit geen service. FS1shop.nl is daarentegen wel super, maar die zijn met sommige dingen gewoon wat duurder 

-
- 7500km gereden
mensen van almere zijn wel vriendelijk maar het is soms toch heel moeilijk om te weten wat je wilt weten ,
al paar keer gemaild met vragen altijd gevraagd naar de prijs van een zadel dat ze zouden hebben, nooit krijg ik een prijs te horen, op den duur wordt je het wel een beetje moe,
ook stoefen ze er een beetje mee dat ze aan alle stukken kunnen komen, overlaatst mail ik voor stukken en 2 van de 3 zeiden ze gewoon dat ze dat niet hebben...
al paar keer gemaild met vragen altijd gevraagd naar de prijs van een zadel dat ze zouden hebben, nooit krijg ik een prijs te horen, op den duur wordt je het wel een beetje moe,
ook stoefen ze er een beetje mee dat ze aan alle stukken kunnen komen, overlaatst mail ik voor stukken en 2 van de 3 zeiden ze gewoon dat ze dat niet hebben...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
en handel kan een vettig spelleke zijn
schol! ik trek enen gelijk den dezen hier open!
laat dicht
ik kom er aan. hahaha
schol! ik trek enen gelijk den dezen hier open!
laat dicht

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;