shop
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- jerrow
- 1000km gereden
Bijna alles wat ik bestel komt van http://www.fs1shop.nl/. Prijzen zijn goed, snelle service en als er iets niet op de shop staat, vraag het dan even. Meestal krijg je een positieve reactie.
GreetzzZ...
GreetzzZ...

-
- 1000km gereden
jerrow schreef:Bijna alles wat ik bestel komt van http://www.fs1shop.nl/. Prijzen zijn goed, snelle service en als er iets niet op de shop staat, vraag het dan even. Meestal krijg je een positieve reactie.
GreetzzZ...
Idem dito

Cheeeerrss

GoM!cky schreef:jerrow schreef:Bijna alles wat ik bestel komt van http://www.fs1shop.nl/. Prijzen zijn goed, snelle service en als er iets niet op de shop staat, vraag het dan even. Meestal krijg je een positieve reactie.
GreetzzZ...
Idem dito![]()
Cheeeerrss
Ik heb zelf nog niets besteld bij fs1shop maat mijne sleutelmaat is over deze gasten zeer tevrede. Spullen geleverd voor dat ze betaald zijn ( en dat voor Hollanders), onderdelen die niet op de site staan worden opgesnort en geleverd. Toch wel iets om over na te denken voor je die gasten van Almere gaat afkraken zoals meestal hier op het forum gebeurt.
grt
Geo
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
ik kan je www.jmpb.nl aanraden, en www.yamahafs1.com dat zijn gasten mét oog voor fs1hobbyisten/liefhebbers.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
geo schreef: Toch wel iets om over na te denken voor je die gasten van Almere gaat afkraken zoals meestal hier op het forum gebeurt.
grt
Geo
inderdaad maar als je dan op iets leuks op ebay of mp aan het bieden bent komen ze ze over je heen gewandeld met een bod van veel meer ook niet echt gezellig als het de volgende dag op hun site staat voor 2/300 euro meer
mpro09 schreef:geo schreef: Toch wel iets om over na te denken voor je die gasten van Almere gaat afkraken zoals meestal hier op het forum gebeurt.
grt
Geo
inderdaad maar als je dan op iets leuks op ebay of mp aan het bieden bent komen ze ze over je heen gewandeld met een bod van veel meer ook niet echt gezellig als het de volgende dag op hun site staat voor 2/300 euro meer
Klopt. Maar wordt het niet het verhaal van de pot verwijdt de ketel dat hij zwart ziet. Ik heb hier op het forum ook al fs1 onderdelen zien passeren die voor deze of die prijs gekocht zijn, en welke in de volgende maanden voor veel meer terug aangeboden worden.
sorry ik speel maar advokaat van de duivel, ik heb totaal niets met Almere of andere shops te maken, anderzijds ben ik wel een Duvel aan het nuttigen tewijl ik dit schrijf.
grt
Geo
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
witloof schreef: wanneer bolt ge nog es tot hier?
als uwe vijfbak harder gaat als mijne vierbak!

nee, moet zien ak is een gotsje vin hé

Laatst gewijzigd door YamaSam op 31 mar 2008, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
when men were men, and helmets were for divers