FS1 (sleutel) Blunders!

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

handug.. :D
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

jep :lol: naja spuiten krijg ik voor iets goedkoper. :lol:
dus dat kan wel ja :lol:
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

en uitdeuken doe ik zelf :lol:
Jorn

Bericht door Jorn »

Heb es gereden zonder sproeier ...

ik reed net iets te rijk , denk ik . gaf mooi vuurwerk
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Dat hebben we ook eens gehad met het testen van onze hovercrafts :P ff testen, oh w8, er zaten geen sproeiers in :lol:
Hij liep wel, alleen wat rijk :D
Jorn

Bericht door Jorn »

ooit es m'n ketting te hard aangespannen :-)
Koppelingsstiftje naar de zak , tandwielen kapot ketting kapot. Hevig lawaaitje toch een ketting die doorknapt
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Guest... verkeerde topic?
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

al weer verwijderd... zag het direct na het posten... staat nu op de goeie plek...
boukekappers

Bericht door boukekappers »

eens nieuwe accu besteld bij jmpb,
Had net de bromfiets en wist er nog niks vanaf dus ik nieuwe accu geplaatst, maar alle verlichting brande opeens door,
ik halve dag met vriend alles doorgemeten enzo kwamen erachter dat accu zonder accuzuur geleverd werd,
we hadden gewoon een lege accu aangesloten. :oops:
Fyer

Bericht door Fyer »

toen ik voor de 2e keer op mijn brom reed ik rij weg van mijn huis(was opweg naar de fietsemaker voor een nieuwe voorband) en ik sta 100m stil ik schelden, een ik bel mijn pa ff op die komt aan lopen en kijkt zo een beetje en roept ineens SUKKEL!, je bent het benzine kraantje vergeten!

en ik heb ook pas gelden een uur staan tobben buiten in de kou om de imbus boutjes van mijn linker carter in de goede gaatjes te krijgen (ik haat verschillende lengtes) en op het end zate ze goed en kon ik zie niet meer aandraaien omdat ik geen gevoel in mijn vingers mee had. :S

Deze was niet van mijzelf:

een maat van me was bij zijn puch aan het kijke of zijn cilinder recht zat met zijn vinger via de uitlaatport en leunde dus met zijn hand op de kickstarter , je kan het al raden hij haalt de kickstarter over en in een keer zijn hele vinger open. :shock:!
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

ik heb ooit een as door mijn blokbeugel gaten gesstoken en te vast gedraaid, gevolg: gebarsten carter...
Axel

Bericht door Axel »

Mijn wel grote blunder vandaag opgemerkt. Nadat ik woensdagavond men nieuwe uitlaat eronder had gehangen ben ik vergeten om de moer waarmee de oude imi pijp vastzat aan de achterbrug er weer op te zetten. En toen heb ik daar doodleuk 2 dagen mee rondgereden. Vanmiddag dus gemerkt dat de as (dus die waar de achterbrug aan het frame vastzit) er bijna helemaal was uitgetrild, als dat wel zo was gebeurd was ik denk ik zwaar de lul :lol:
Laatst gewijzigd door Axel op 07 mar 2008, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Handyman
500km gereden
500km gereden

Bericht door Handyman »

Als die eruit schuift heb je de snelste noodstop ooit. :)
Cker geboft... 8)
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

Axel schreef:Mijn wel grote blunder vandaag opgemerkt. Nadat ik woensdagavond men nieuwe uitlaat eronder had gehangen ben ik vergeten om de moer waarmee de oude imi pijp vastzat aan de achterbrug er weer op te zetten. En toen heb ik daar doodleuk 2 dagen mee rondgereden. Vanmiddag dus gemerkt dat de as (dus die waar de achterbrug aan het frame vastzit) er bijna helemaal was uitgetrild, als dat wel zo was gebeurd was ik denk ik zwaar de lul :lol:

haha had ik ook vandeweek :)
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

heb ik ook een paar keer gehad, dan trilde eerst die moer eraf, en dan dacht ik altijd van, heej wat zwabbert hij toch raar :roll:

Ook gehad tijdens brommer vakantie, was wel iets minder prettig, want zie dan maar eens zon moer met fijn schroefdraad te kopen.
Plaats reactie