FS1 (sleutel) Blunders!
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
eens nieuwe accu besteld bij jmpb,
Had net de bromfiets en wist er nog niks vanaf dus ik nieuwe accu geplaatst, maar alle verlichting brande opeens door,
ik halve dag met vriend alles doorgemeten enzo kwamen erachter dat accu zonder accuzuur geleverd werd,
we hadden gewoon een lege accu aangesloten.
Had net de bromfiets en wist er nog niks vanaf dus ik nieuwe accu geplaatst, maar alle verlichting brande opeens door,
ik halve dag met vriend alles doorgemeten enzo kwamen erachter dat accu zonder accuzuur geleverd werd,
we hadden gewoon een lege accu aangesloten.

toen ik voor de 2e keer op mijn brom reed ik rij weg van mijn huis(was opweg naar de fietsemaker voor een nieuwe voorband) en ik sta 100m stil ik schelden, een ik bel mijn pa ff op die komt aan lopen en kijkt zo een beetje en roept ineens SUKKEL!, je bent het benzine kraantje vergeten!
en ik heb ook pas gelden een uur staan tobben buiten in de kou om de imbus boutjes van mijn linker carter in de goede gaatjes te krijgen (ik haat verschillende lengtes) en op het end zate ze goed en kon ik zie niet meer aandraaien omdat ik geen gevoel in mijn vingers mee had. :S
Deze was niet van mijzelf:
een maat van me was bij zijn puch aan het kijke of zijn cilinder recht zat met zijn vinger via de uitlaatport en leunde dus met zijn hand op de kickstarter , je kan het al raden hij haalt de kickstarter over en in een keer zijn hele vinger open.
!
en ik heb ook pas gelden een uur staan tobben buiten in de kou om de imbus boutjes van mijn linker carter in de goede gaatjes te krijgen (ik haat verschillende lengtes) en op het end zate ze goed en kon ik zie niet meer aandraaien omdat ik geen gevoel in mijn vingers mee had. :S
Deze was niet van mijzelf:
een maat van me was bij zijn puch aan het kijke of zijn cilinder recht zat met zijn vinger via de uitlaatport en leunde dus met zijn hand op de kickstarter , je kan het al raden hij haalt de kickstarter over en in een keer zijn hele vinger open.

Mijn wel grote blunder vandaag opgemerkt. Nadat ik woensdagavond men nieuwe uitlaat eronder had gehangen ben ik vergeten om de moer waarmee de oude imi pijp vastzat aan de achterbrug er weer op te zetten. En toen heb ik daar doodleuk 2 dagen mee rondgereden. Vanmiddag dus gemerkt dat de as (dus die waar de achterbrug aan het frame vastzit) er bijna helemaal was uitgetrild, als dat wel zo was gebeurd was ik denk ik zwaar de lul 

Laatst gewijzigd door Axel op 07 mar 2008, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lukas251
- 1500km gereden
Axel schreef:Mijn wel grote blunder vandaag opgemerkt. Nadat ik woensdagavond men nieuwe uitlaat eronder had gehangen ben ik vergeten om de moer waarmee de oude imi pijp vastzat aan de achterbrug er weer op te zetten. En toen heb ik daar doodleuk 2 dagen mee rondgereden. Vanmiddag dus gemerkt dat de as (dus die waar de achterbrug aan het frame vastzit) er bijna helemaal was uitgetrild, als dat wel zo was gebeurd was ik denk ik zwaar de lul
haha had ik ook vandeweek

-
- 7500km gereden
- Contacteer: