ginofs1 schreef:uitlaatjes moet je gewoon proberen. je kan het uitrekenen maar ik kan dat niet. ik weet wel een bedrijf die tegen betaling een goede snelle uitlaat voor je berekend en tekent. gr gino
Luc foekema doet het voor een tientje. Zelf je timingen e.d. opgeven en wat voor een doel je voor ogen hebt (pure wegrace, cross, enduro of straatgebruik) en hoe je globaal je powerband wilt hebben. Je krijgt dan alle maten van de conussen toegestuurd, zodat je alleen nog maar de conussen hoeft uit te printen op de PC, over te tekenen, uit te knippen en lassen
hallo ik heb een klein vraagje weet iemand wat de diameter is van een balhoofdkogel (voor een 3e9)
alvast bedankt het liefst zo snel mogelijk dan kan ik mijn brom nog in orde maken om toch nog deze paar mooie dagen te kunne rijden
Laatst gewijzigd door nick_janssen3 op 09 feb 2008, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet iemand misschien de maat van de moer die op de stang zit die door je achterbrug en je frame gaat?
Ik reed laatst in een tunnel en toen is hij eraf getrild, best enge ervaring want die stang begon eruit te trillen en toen reed ik zegmaar op me halve achterbrug.
Ik heb alle moeren die ik hier heb liggen geprobeerd en niets past.
Ik vervang nu het zadelhoesje van mijn RD, de orginele heeft langs de rand een soort ingenaait touwtje (dus dikker) waarmee je hem vast kan klemmen met de klemmentjes op het zadel
Mijn immitatie heeft dat dus niet en ik vraag mij af hoe je het dan het best kan vast maken.
zo daar ben ik weer, even de kachel in mijn werkplaats hoger gezet, ga zo een biertje drinken aan de bar.
dus al je zin hebt mpro bel maar even, er staat nog genoeg bier ,hahaha
tombo hier wat fotos van mijn 8 pitter.
ik heb een ontheffing om op loosdrecht te mogen knallen met snelle boten, hahaha
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:zo daar ben ik weer, even de kachel in mijn werkplaats hoger gezet, ga zo een biertje drinken aan de bar. dus al je zin hebt mpro bel maar even, er staat nog genoeg bier ,hahaha
nou daar zeg ik geen nee tegen maar dan kom ik wel op de Fsfiets
die ontheffing geld allen voor mij, en dan mag ook een ander varen boven de 18 jaar als ik maar in de boot zit.
met dat gevaarlijke projectiel van jou kan je maar beter niet op loosdrecht varen :ze schieten je dood.
ik wil het wel graag eens zien hoe dat gaat. het zal niet zo makkelijk zij denk ik.
gr gino
tombos projectiel
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;