YAMAHAFS1 schreef:ff vraagje heeft iemand hier ook ervaring met een parmakitcylinder op de fs1 en zijn deze ook nog verder te tunen?? ik wil misgien zo n cylinder eronder hangen voor mn zomerproject
Alles is te tunen Parmakit schijnen goede cilinders te zijn, ze hebben iig een hele grote boring
VOlgens mij is de steek van een Derbi cilinder anders. Die worden namelijk op kreidlerblokken gezet met een superbreitwand er origineel op, en hebben dus een grotere steek. Verder is de slag volgens mij anders, want er moet nog een hele hoop aangepast worden!
Maar zoals je al zei, Kreidler heeft inderdaad zelfde boring x slag
zit weer in de trubbles,
ik reed gister zoals elke dag lekker naar school, brommer starte prima, in 2 x kicken met chocke. Toen ik terug wou rijden kwam ik er 8er dat hij niet meer vonkte. Ben vandaag naar huis geduwd door een schootah van een vriend van me.
Me Bougie is nog goed (gechecked in een andere brommer). ik zie geen vonken bij de cntact punten. wat is het aannemelijkste volgens jullie. Ik heb zelf geen doormeetapparatuur maar die moet ik ff regelen denk ik he
Tombo schreef:VOlgens mij is de steek van een Derbi cilinder anders. Die worden namelijk op kreidlerblokken gezet met een superbreitwand er origineel op, en hebben dus een grotere steek. Verder is de slag volgens mij anders, want er moet nog een hele hoop aangepast worden! Maar zoals je al zei, Kreidler heeft inderdaad zelfde boring x slag
maar het kan wel. een maat van mij heeft ook een derbi cilinder op zijn kreidler. gewoon zonder draai of freesbank
en het loopt ook nog alleen kan de koppeling het allemaal niet echt aan
Dat is ook niet het probleem, alleen ik haal liefst zo min mogelijk uitelkaar want ben bang dat als ik het uit elkaar haal dat ik het niet meer goed inelkaar krijg . Als ik et uberhaupt al uitelkaar krijg:P
phil91 schreef:zit weer in de trubbles, ik reed gister zoals elke dag lekker naar school, brommer starte prima, in 2 x kicken met chocke. Toen ik terug wou rijden kwam ik er 8er dat hij niet meer vonkte. Ben vandaag naar huis geduwd door een schootah van een vriend van me.
Me Bougie is nog goed (gechecked in een andere brommer). ik zie geen vonken bij de cntact punten. wat is het aannemelijkste volgens jullie. Ik heb zelf geen doormeetapparatuur maar die moet ik ff regelen denk ik he
bvd, Phil
helemaal geen vonk, ook niet aan de kabel een heel klein beetje?
dan zou ik toch echt denken dat er ergens een draadje/stekkertje loszit, met een slechte condensator of punten zal die altijd het wel een beetje doen..