Het grote kleine vragen topic

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Dit is een tussendoorvraag, niet echt een brommer gerelateerde vraag. En het is geen apart topic. Als je zo gaat kijken kunnen we hele offtopic forum wegflikkeren ;) staat ook in de forumregels, vragen over andere merken zijn niet echt toegestaan :)
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Hm ja sorry dat ik hem hier stelde :p maar ik dacht voor zon klein kudt vraagje ga ik me niet aanmelden bij een ander forum, en heb ik hem maar in het grote kleine vragen topic geplemt.

Maar het is ondertussen opgelost, was redelijk simpel eigelijk, moest de + op 2 punten aansluiten, maar dat stond nergens aan gegeven :?.
Axel

Bericht door Axel »

Axel schreef:Kan je ook aan de ontstekingskant checken of dat kogeltje van de koppeling nog tussen de koppelingsstift en de koppelingsdrukstift zit? Of kan dit alleen aan de carburateurkant door alles te demonteren?
Handyman
500km gereden
500km gereden

Bericht door Handyman »

Axel schreef:
Axel schreef:Kan je ook aan de ontstekingskant checken of dat kogeltje van de koppeling nog tussen de koppelingsstift en de koppelingsdrukstift zit? Of kan dit alleen aan de carburateurkant door alles te demonteren?

Sterke magneet op je drukstift en hopen dat 'ie meekomt...
Of ff de drukstiftkeerring en de drukstift eruit, zaklampie, en gluren maar.
Brommer een beetje schuin, anders krijg je zo'n olieplas.

Ik verzin ze ter plekke..... :wink:
Axel

Bericht door Axel »

Maar je kan dus niet gewoon aan de onstekingskant de koppelingsstift eruit halen en kijken of dat balletje er zit? ik weet namelijk niet preces hoe dat er van binnen uitziet en of dat kan.
Fyer

Bericht door Fyer »

Zijn er ook mischien mensen op het forum hier die in De hoekschewaard wonen ( ligt onder rotterdam andere kant van het water)? of in de buurt van de hoekschewaard?
prit2

Bericht door prit2 »

vandaag heb ik geprobeerd mijn broem weer te laten rijden, maar t is niet gelukt:
eerst paste het membraam niet goed op het spruitstuk (lees uitboren), toen het spruitstuk niet goed op het blok (lees weer uitboren), en nu past mijn carb niet op het spruitstuk (maar dat kan je niet uitboren, jammer). Het spruitstuk is te klein en daardoor kan je de carb niet vastzetten :?
het ligt niet aan de carb want op mijn andere spruit pastte die wel.

wat een gedoe, ik denk ik ben in een half uurtje klaar, krijg ik dit gedoe...
hoe kan ik t best die carb of spruitstuk passend maken? een precies op maat plaatje metaal rondom het spruitstuk? Of zijn er ook andere manieren?

thanks,
Pieter
edje

Bericht door edje »

een nieuwe plastic bus in je carb :wink:
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

en ander kan je beter een stuk rubber pakken ipv metaal voor de afdichting
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

Fyer schreef:Zijn er ook mischien mensen op het forum hier die in De hoekschewaard wonen ( ligt onder rotterdam andere kant van het water)? of in de buurt van de hoekschewaard?

ja ik woon er flakbij onder spijkennise in zuidland als je dat kent :wink:
Fyer

Bericht door Fyer »

Zwepper schreef:
Fyer schreef:Zijn er ook mischien mensen op het forum hier die in De hoekschewaard wonen ( ligt onder rotterdam andere kant van het water)? of in de buurt van de hoekschewaard?

ja ik woon er flakbij onder spijkennise in zuidland als je dat kent :wink:

ja spiketown ken ik wel en ik zuidland even opgezocht in google earth.
The Hunter

Bericht door The Hunter »

Ik heb een vraagje over de accu's Die verkocht worden op de verschillende webshops! Zijn deze al gevuld met accu zuur?
Liefst wil ik eigenlijk een onderhoud vrij met iets meer inhoud(Ah) maar kan niet echt iets vinden. Misschien iemand een tip?

Ps. iedereen hier nog een gelukkig Nieuwjaar toegewenst.
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

The Hunter schreef:Ik heb een vraagje over de accu's Die verkocht worden op de verschillende webshops! Zijn deze al gevuld met accu zuur?
Liefst wil ik eigenlijk een onderhoud vrij met iets meer inhoud(Ah) maar kan niet echt iets vinden. Misschien iemand een tip?

Worden leeg verkocht.

Vullen in de dichtsbijzijnde brommerwinkel bij je thuis voor 3, 50euro.

GreetzzZ... :wink:
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

The Hunter schreef:Ik heb een vraagje over de accu's Die verkocht worden op de verschillende webshops! Zijn deze al gevuld met accu zuur?

gewoon bij de electronicaboer een 6v accu halen. die zijn onderhoudsvrij
edje

Bericht door edje »

dan moet je wel zon gel accu halen :wink:
Gesloten