Het grote kleine vragen topic
-
- Site Admin
Het grote kleine vragen topic
Hier kan je kleine vragen die het aanmaken van een aparte topic niet waard zijn stellen...
-
dat plaatje links boven met yamaha fs1 forum
dat is toch dezelfde brom als die ik in me schuur heb staan
(70er)??? of zie ik dat nou verkeerd
http://fs1.weduwe.com/viewtopic.php?t=25
dat is toch dezelfde brom als die ik in me schuur heb staan
(70er)??? of zie ik dat nou verkeerd
http://fs1.weduwe.com/viewtopic.php?t=25
-
- Site Admin
Ja, dat klopt... Voor zover ik heb begrepen had je 2 kleuren blauw (ik denk dat het door die kleur komt dat het anders lijkt...)
Je hebt "Adrian Blue" en "Marine Blue", alleen ik weet niet zeker of dat ook echt 2 verschillende kleuren zijn of gewoon een andere benaming voor dezelfde kleur
Je hebt "Adrian Blue" en "Marine Blue", alleen ik weet niet zeker of dat ook echt 2 verschillende kleuren zijn of gewoon een andere benaming voor dezelfde kleur

Laatst gewijzigd door Niels op 27 jun 2006, 16:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Niels schreef:Ja, dat klopt... Voor zover ik heb begrepen had je 2 kleuren blauw (ik denk dat het door die kleur komt dat het anders lijkt...)
Je hebt "Adrial Blue" en "Marine Blue", alleen ik wete niet zeker of dat ook echt 2 verschillende kleuren zijn of gewoon een andere benaming voor dezelfde kleur
je had toch marine blue en candy blue?? voor een 70er
Niels schreef:Candy Blue is een kleur van een 76er.![]()
Veel gemaakte fout trouwens, kijk maar eens in de parts list als je die hebt...
toevallig hebben we die

trouwens dat is dan btw wel een heel veel voorkomende fout want auf www.fs1.nl staat candy blue

-
- Site Admin
Ik dacht het niet
Mijn vraag: Als ik mijn tank zwart wil spuiten (alsin zwart zwart en dan dezelfde glans als een ori rode 2ru tank) kan ik dit dan gewoon laten doen bij een autogarage die spuit ? Ze zitten namelijk tegenover ons en we laten onze auto altijd bij hen fixxen, dus misschien konden ze het voor een zacht prijsje doen.

Mijn vraag: Als ik mijn tank zwart wil spuiten (alsin zwart zwart en dan dezelfde glans als een ori rode 2ru tank) kan ik dit dan gewoon laten doen bij een autogarage die spuit ? Ze zitten namelijk tegenover ons en we laten onze auto altijd bij hen fixxen, dus misschien konden ze het voor een zacht prijsje doen.