Ik beheer met een enthousiaste ploeg het citroen-forum.nl en daar gaat het precies hetzelfde.
Maar toch, facebook heeft niet het eeuwige leven. Er raken berichten kwijt en onvindbaar.
Een forum is zo makkelijk zoeken, maar wij merken dat bijvoorbeeld "storing uitlaatgas" via google wordt ingegeven en ze daarna de site bekijken en vaak de oplossing vinden. Er wordt dan niets gepost.
Misdragen tijdens meetings heb ik één keer meegemaakt. De Xsara-rijders pleurden al hun afval op de parkeerplaats. Daarna nooit meer wat voorgevallen. Maar hoe krijg je al die FS1's bij elkaar. Ik heb bijvoorbeeld geen aanhanger en ga niet met het ding helemaal naar schubbekutveen rijden
René.
Helaas geen FS1 meer. Maar wel een fijn rijdende CBF-1000
Op de laatste meetings zijn zelfs jongens met een vrachtwagen FS1's gekomen die per kraan werden afgeladen. Ze kwamen zelfs uit Friesland en België en op de brommer uit Friesland. Was blijkbaar of de grootste, of de enige of de best georganiseerde meeting. Kwamen ook veel mensen op af die niet eens op het forum zaten, maar gehoord was dat er veel FS1's kwamen en een mooie rit was. En ik woon hier zelf, maar het is hier een hele mooie omgeving.
Wij waren niet langer welkom op de camping toen lieden lawinepijlen meenden af te moeten steken. Ik was er toen ook klaar mee.
2016 heb ik toen als laatste die Engelse meeting/rit uitgezet. Was erg leuk maar daar heb ik tegenwoordig geen tijd meer voor.
Afgelopen jaar in Siebengewald was mij prima bevallen. Alleen een datum afgesproken en zie maar of je komt, op zaterdag heb ik toen een rit voorgereden richting Nijmegen en Ooijpolder van +/- 120 km, dat ging goed.
Ik wil nog wel steeds weer een keer naar Brighton, dat was toch wel erg gaaf altijd.
marco schreef: 26 jan 2022, 16:08
Plaatsnaam bord hadden ze ook gejat
Hun begonnen met onze vlag Was een mooi weekend toen in die illegale kroeg
DT motortypes:
Kenny kwam met de compleet opgeschuurde onbehandelde en roestige Daihatsu van zijn zus.
Hij had de achterbank en voorstoel er uit gesleuteld en daar lag een RD50mx, want zijn DT deeDT heDT nieDT.
Huib kwam men een oude Renault invalide autootje, op de plek van de rolstoel stond wat eens een DT250 was.
Frans kwam met een DAF66 Coupé met een karretje en een DT250.
Een kunstenaarsstel kwamen met een MZ zijspan met op de zijspan een TY125
Cusepur (bijnaam) kwam met zijn propvolle oude aannemersbusje met daartussen een DT gepropt aanpoekelen uit Noordwolde nadat hij het vorige jaar naar Moergestel met zijn DT400 was komen 2takten, hij had toen die dag 704km gereden meen ik. Bij 1:10 weet je wel wat dat gekost heeft en wat voor mileuschade dat heeft aangericht.
Zelf ben ik ook wel eens met mijn DT400 daar naartoe gegaan, maar toen blies op de terugweg ik mijn uitlaat aan vellen. (7 scheuren en gat van 5x5cm) Het jaar daarop blies ik mijn voetpakking er uit... Dat werd in Moergestel opgelost met wcpapier en T-raps. Tijdens de rit fikte zowat een DT125m af doordat het electra begon te smeulen.
De kleinste van ons reedt met een YZ465 en moesten we vasthouden zodat hij er op kon klimmen tijdens het starten.
Maar op één of andere manier zijn we toch nog altijd thuis gekomen...
onbegrijpelijk