carrejans schreef:Ik was de pdf van het boek van Graham Bell aan het lezen. (zeer interessant, ook voor een tuning noob als ik) Pagina 23 ontbreekt. Iemand die dit wil inscannen? Mijn dank is groot.
Bespaar je de moeite die staat al in PDF op het forum
Jeti schreef: Maaruh.. hoezo eigenlijk? Wat ben je op het spoor?
De vel van de beer...
Heb contact met iemand, die een fs1 verkoopt, maar er blijkbaar niet veel van af weet van de kenmerken. Aan de telefoon is het me zonet duidelijk geworden dat het om een 1J5 gaat. Hij zegt roterende inlaat. Maar ik dacht dat deze membraaninlaat hadden. Zonet op forum gekeken naar folder van 1977 1J5, en daar staat "rotary valve" vermeld???
carrejans schreef:Ik was de pdf van het boek van Graham Bell aan het lezen. (zeer interessant, ook voor een tuning noob als ik) Pagina 23 ontbreekt. Iemand die dit wil inscannen? Mijn dank is groot.
Bespaar je de moeite die staat al in PDF op het forum
Jeti schreef: Maaruh.. hoezo eigenlijk? Wat ben je op het spoor?
De vel van de beer...
Heb contact met iemand, die een fs1 verkoopt, maar er blijkbaar niet veel van af weet van de kenmerken. Aan de telefoon is het me zonet duidelijk geworden dat het om een 1J5 gaat. Hij zegt roterende inlaat. Maar ik dacht dat deze membraaninlaat hadden. Zonet op forum gekeken naar folder van 1977 1J5, en daar staat "rotary valve" vermeld???
1j5 blok of frame ?
Ik ga morgen na het werk langs. Dan zal ik het zien... Ben benieuwd...
Mijn fs1 heeft nooit problemen om koud te starten, alleen als hij een tijdje heeft gelopen en dan een half uurtje stil staat is ie zowat niet meer aan te krijgen? Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Als ie koud is gebruik ik de choke en is ie met 2 kicken aan, meestal is een milimeterje het gas open genoeg. Als ie al warm is maak het niet uit of de choke open of dicht staat, duurt alsnog lang.