En nu snap ik het van het mengen...

the_destroyers schreef:pee67 schreef:Tombo schreef:Yamaha rd50m schreef:jurjenfs1378paars schreef:ik rijd altijd op 150
met je gedemonteerde fs1 en zonder rijbewijs?
Echt he
Hoopje droevigheid is die jongen, betweterig en stronteigenwijs,
ik zou hem, met al zijn ervaring, als raadgever een speciale plek geven hier.
Een faq over hoe het niet moet!
Cerfke schreef:Ik heb trouwens de uitlaat gecheckt van koolvorming maar alles was in orde
Cerfke schreef: brom is nu koud dus ik zal nu de uitlaat eraf halen, hoe kan ik zien datie verkoold is?
ginofs1 schreef:cerfke heb je de tank leeg laten lopen en er nieuwe brandstof in gegooid ?
Cerfke schreef:de eerste keer was voelen ofdat er druk opzat (en er zat veel druk op) nu heb ik de uitlaat er af genomen maar hoe kan ik het nu weten/uitkuisen?
Cerfke schreef:http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=220364
gevondenmorgen doen
![]()
dat optrekken heb ik al enkele keren geprobeerd maar geen verschil hoor :s. 1 ding is zeker: de fs1 zal nu allesinds goed zijn kwa afstelling en uitkuisen
Cerfke schreef:ginofs1 schreef:cerfke heb je de tank leeg laten lopen en er nieuwe brandstof in gegooid ?
nee ik ben momenteel nog bezig met het laatste restje uit te rijden. morgen zal ik nog eens 95 bijvullen met mengverhouding 1/40
Cerfke schreef:zowiezo was het altijd 1/40 en inderdaad ik zou graag wat fotos posten maar ik weet niet hoe dus zal ik het maar beschrijven:
ik kijk door het gat van de uitlaatpoort en inderdaad de zuiger VOL diepe krassen (cilinder weet ik niet 100%) bovenkant van de zuiger ziet er wel nog goed uit