ik heb een paar maanden een yamaha fs1 2rt. gekocht als accidenté en opgemaakt (blokje was in orde en frame ook), intussen een m-stuur er op en een x op het voorlicht en nog een andere pruts om hem naar mijn goesting te zetten maar sinds kort motorische problemen... dus hij draaide in rolantie en sloeg over nu en dan en soms viel hij stil. als ik dan reed ermee viel hij opeens stil, paar keer stampen en hij reed terug (deed dit altijd 1x als ik er mee reed). ik heb gisteren een nieuwe bougie gestoken en dat deed hij dan niet meer. maar hij deed ook sinds gister dom in hoge toeren, eens ik rond de 70 per uur kwam begon hij in te houden en dan terug goed, direct weer afremmen en dan terug goed... (net alsof de benzinetoevoer werd afgesneden). dan ook direct de carbu uitgekuist maar geen verschil (noot: ik heb nog niet aan de afstelling gezeten want deze was goed). en vandaag rij ik en opeens valt hij stil, 1x stampen en draaid terug maar valt direct terug stil... niets meer, dan maar naar huis gewandeld