dat ik een brommer kocht van een nederlander, hij het kenteken ging opheffen dan (ik had al een kopie),
en ik hem nu het kenteken zie aanbieden op speurders.
toffe kerel
Yamaha rd50m schreef:dat ik een brommer kocht van een nederlander, hij het kenteken ging opheffen dan (ik had al een kopie), en ik hem nu het kenteken zie aanbieden op speurders. toffe kerel
idd lekker toffe peer ja
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
NIX schreef:Heb je de brommer al? Informeer de RDW. Je gaat problemen krijgen als deze fiets in Belgie alsnog gekentekend moet worden.
ik heb de brommer al ja.
Maar heb terug contact opgenomen met de verkoper, hij gaat de brommer nu toch morgen uitvoeren, en dan ga ik daarna de papieren oppikken
Yamaha rd50m schreef:dat ik een brommer kocht van een nederlander, hij het kenteken ging opheffen dan (ik had al een kopie), en ik hem nu het kenteken zie aanbieden op speurders. toffe kerel
Een eigen kopietje dan, neem ik aan.
Dat is iets heel anders dan het "kopie exportbewijs". Dat is een KOPIE die door de RDW is uitgegeven (op blauw papier, ipv wit voor het origineel, of net andersom). Die moet bij het voertuig blijven.
Dus zorg ervoor dat je die krijgt.
En volgende keer samen naar RDW, dan krijg je je deel meteen mee.
Een eigen kopietje dan, neem ik aan. Dat is iets heel anders dan het "kopie exportbewijs". Dat is een KOPIE die door de RDW is uitgegeven (op blauw papier, ipv wit voor het origineel, of net andersom). Die moet bij het voertuig blijven. Dus zorg ervoor dat je die krijgt. En volgende keer samen naar RDW, dan krijg je je deel meteen mee.
was hem op een zondag gaan halen,
en men vertrouwen was blijkbaar iets te groot, zal niet meer gebeuren.
toch zonde dat mensen het zo doen
Dat mensen eerst gaan bieden, dan steeds hun bieding intrekken. Dan weer gaan bieden. En als je dan vraagt wat nou hun uiteindelijke bod is, ze terugmailen dat ze er vanaf zien.
Bied dan niet..
Heb nu in 2 dagen 35 mailtjes (is niet overdreven geteld!) met biedingen en intrekkingen, van één persoon.. En dan nog 5 van een andere persoon.
Jeti schreef:Dat mensen eerst gaan bieden, dan steeds hun bieding intrekken. Dan weer gaan bieden. En als je dan vraagt wat nou hun uiteindelijke bod is, ze terugmailen dat ze er vanaf zien.
Bied dan niet..
Heb nu in 2 dagen 35 mailtjes (is niet overdreven geteld!) met biedingen en intrekkingen, van één persoon.. En dan nog 5 van een andere persoon.
Moet je de sleutels misschien toch maar aan mij verkopen.
Begrijp echt niet wat daar gebeurd is, en waarom. En waarom de ene alles intrekt, de ander biedt en meteen al intrekt, en een derde niets laat horen (die geef ik nog een dagje de tijd).
Gelukkig gaan de meeste verkopen soepeler. Begin het zelfs al een beetje leuk te vinden soms.
Net van het internet geplukt. Is al een wat ouder bericht op een forum :
Ik heb ooit in mijn jeugd een Yamaha FS1 gehad met een wat andere techniek als de bromfietsjes in Nederland. Daze hadden 4 versnellingen, allen naar beneden, een 10mm carb. dichtgegoten spoelpoortjes en een trutuitlaatje. top 40km/u
Die van mij had standaard 5 versnellingen, 22mm carb. bijna geen cilinderwand meer van de spoelpoorten, extra dikke remtrommels, expansieuitlaat, en een toerenteller. Had ook roterende inlaat i.p.v. membraan. km.teller kon tot 160, topsnelheid ongeveer 140/145