onze berichten hebben elkaar gekruist Renee kijk naar de tijd.
ik heb setjes uit engeland niet gezien en kan daar ook niet over oordelen.
Dat fs1-e is inderdaad lilijk op de zijkappen maar ja SS was hier in Nederland
ook wel gesprekstof in de jaren 70 ik heb het idee dat Yamaha het daardoor ook veranderd heeft in 76 in 50.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Zo'n Suzuki 2-takt komt hier ook ooit nog eens een keer (voorlopig rij ik nog rond op een GSX-R600 K4). Op het Engelse FS1 forum was laatst iemand die ook een GT500 had gekocht. Echt een tof apparaat!
RLD schreef:Dat kan FS1 man, maar ik heb het nu over de setjes die pas zijn uitgeleverd, en Andries vraagt een adres waar hij nu voor een redelijke prijs naar toe kan bij hem in de buurt, volgens mij kan hij op ongeveer 75km voor €400 terecht bij Erik, dat was de vraag, pas een setje in Almere gezien in popsicle purple maar dat vond ik de hoge prijs niet waard, recent spuitwerk uit UK en echt geen topstaat.
groeten René
Ik had zelf al in de wandelgangen gehoord dat er een spuiter in Dokkum zat maar niemand die exact weet waar ik hem moet vinden ,
Dan is er nog MPA motor paint alphen, schijnt ook goed te zijn maar ver weg. Dus eErik kan een goed alternatief zijn.
Het gaat om de volgende Street ( hoop dat de foto nu meekomt)http://www.picturetrail.com/sfx/album/view/24475617
Niet aan beginnen Tombo, hou het maar bij je moderne Suzuki en voor de spelerij de Fizzy, onderdelen ruim en betaalbaar voorhanden, als je een schuiver maakt met zo'n klassieker als de Suzuki GT serie ben echt een berg geld kwijt, ik weet waar ik het over heb, ik ben 15 jaar met klassiekers bezig geweest. Het is onderhand onbetaalbaar geworden, alles moet bergen geld kosten, ze maken mekaar gek! Ik ben niet de enige die om die reden de hobby vaarwel heeft gezegd, ik heb nog kunnen cachen, dat binnen nu en een aantal jaar niet meer lukken! Bezint eer ge begint!!! Ik klink nu echt als mn pa
Goed gedaan Andries! Leuke FS1 man! Ik zou de tank nog even zo laten, des te makkelijker is het om kleur na te maken voor een spuiter, het blijft altijd een goede benadering, toendertijd werd het in de fabriek gemengd en waren niet alle tanken gelijk van kleur, de een of ander zat altijd wel verschil in.
Ja dat was mijn eerste na bijna 40 jaar is een buitenlandse vijfbak met nederlands brommerkenteken met als bouwjaar 1969.
Denk er nog wel eens over om hem om te keuren naar motorkenteken.
Mijn eerste (1972)Street vijfbak heb ik vroeger ook mijn motorrijbewijs op gehaald( hij was in beslag genomen wegens verkeerde nummers en ik kon hem alleen terugkrijgen als ik een oefenvergunning aanvroeg)
Voor de net gekochte Street 4 bak heb ik al een nieuwe plaatjes tank en kapjes en oren zodat de rest origineel kan blijven, ik vind oud vaak net zo mooi.
Omdat ik afgelopen tijd al 2 brommers en een motor heb verkocht kan er nu een restauratie af.
RLD schreef:Goed gedaan Andries! Leuke FS1 man! Ik zou de tank nog even zo laten, des te makkelijker is het om kleur na te maken voor een spuiter, het blijft altijd een goede benadering, toendertijd werd het in de fabriek gemengd en waren niet alle tanken gelijk van kleur, de een of ander zat altijd wel verschil in.
Heb je daar op de foto ook een blauw witte staan?
Het blijft altijd een benadering maar moet toch echt zeggen dat het mooiste spuitwerk vanuit UK komt
Ziet er perfect uit.
Hoe gaat het daar in engeland je stuurt het op met foto erbij of hebben zij de originele modellen als voorbeeld met yamaha kleurnummers?
Lijkt mij zeker met Goud witte voor hun moeilijk omdat je die eigenlijk alleen in Nederland ziet.
andriesbles schreef:Ziet er perfect uit. Hoe gaat het daar in engeland je stuurt het op met foto erbij of hebben zij de originele modellen als voorbeeld met yamaha kleurnummers? Lijkt mij zeker met Goud witte voor hun moeilijk omdat je die eigenlijk alleen in Nederland ziet.
Goud wit bedoel je 73 ? die hebben ze gewoon daar
Dit model street hebben ze niet heb hem de maten en afmetingen gestuurd en het resultaat is perfect !
Meneer spuit ook alleen maar motorfiets en bromfiets onderdelen en dan vooral japans
Duurt wel een maand of 3 maar is het wachten waard zoals je ziet