spuitwerk mandarin orange

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
andriesbles
Aan het inrijden
Aan het inrijden

spuitwerk mandarin orange

Bericht door andriesbles »

Vanochtend een Fs1 P mandarin orange van zolder gehaald .
Deze is destijds gestraald en gespoten in een oranje kleur, welke er strak op zit maar totaal niet lijkt op welke Fs1 kleur dan ook.
Omdat ik deze in de originele kleuren wil laten spuiten( mandarin orange met witte zijkanten op de tank) en er ook nog een Street mandarin orange moet worden gespoten zoek ik een spuiter die dit uit kan voeren, het liefst in Friesland.
Deze moet wel de juiste techniek beheersen om dit met inktlak te doen.
Wie kent iemand en zo ja stuur dan a.j.b. de adresgegevens door.
Voor mij zou het mooi zijn als iemand ook een prijsidee had inclusief verf.
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

Ik stuur setjes naar de UK

Supermooi maar duurt wel ff .....
RLD
100km gereden
100km gereden

Bericht door RLD »

Neem even contact op met Erik Potze van Knalnaarpotz (ff googelen) in Zuidwolde (Gr)

Erik heeft voor mij toen een GT500 Suzuki tankset in de originele inktlak candy rood gespoten voor €400, is heel erg mooi gelukt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
andriesbles
Aan het inrijden
Aan het inrijden

RLD schreef:Neem even contact op met Erik Potze van Knalnaarpotz (ff googelen) in Zuidwolde (Gr)

Erik heeft voor mij toen een GT500 Suzuki tankset in de originele inktlak candy rood gespoten voor €400, is heel erg mooi gelukt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ziet er perfect uit mooie gloed,
Leer mij nou ook eens hoe je zulke foto`s zo mooi in een bericht krijgt.
RLD
100km gereden
100km gereden

Bericht door RLD »

je schrijft je in op picturerail.com.

dan staat er upload pictures. dat ga je dan doen.

dan staan je fotos in my photos.

dan zie je bovenin de balk staan picture URL's

dan klik je de URL aan tot hij blauw is en kopieer je die in het bericht(plakken)

dan is hij te zien. Er staat ook ergens op dit forum een beschrijving met plaatjes als je dat makkelijker vind.

gr René
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Kijk eerst even in de FAQ.
RLD
100km gereden
100km gereden

Bericht door RLD »

Even het linkje voor je opgezocht andries, succes, René

http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=39
andriesbles
Aan het inrijden
Aan het inrijden

RLD schreef:Even het linkje voor je opgezocht andries, succes, René

http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=39

Dank je ga dit morgen eens proberen.
hans.m
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door hans.m »

mooi spuitwerk. zo'n gt500 is ook nog een machine die ik ooit graag in mijn garage heb. 8)
RLD
100km gereden
100km gereden

Bericht door RLD »

Nou...het is wel leuk maar het rookt stevig als je hem start, en de GT500 heeft maar twee bouwjaren en dan ook nog eens twee modellen, de A en B. Onderdelen heb ik lang over gedaan om hem zo te krijgen, zadel was een heel groot probleem, na contact met een Amerikaan heb ik daar nachts op zitten bieden op Ebay, daarna heb ik nooit meer zo een nette aangeboden zien worden, onderdelen zijn ondertussen ook schreeuwend duur. Het droogt allemaal snel op door het internet.

Voorspatbord gaan al over de €300, ik heb een bobine moeten vervangen €275 vragen de heren, de ontsteking is ook iets aparts, veel maleur meer, neem dan de T500, die heeft contactpunten.

Ik heb de pulser-coil en de rectifier toen ook moeten vervangen, het rijd wel mooi, ik heb hem snel doorgegeven......leuk om gehad te hebben. :lol:
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

De set die ik laats voor een vriend naar de UK gestuurd heb was 350 pound ex verzenden

Super mooi daar kunnen ze in nederland echt NIET aan tippen .....
andriesbles
Aan het inrijden
Aan het inrijden

eriks schreef:De set die ik laats voor een vriend naar de UK gestuurd heb was 350 pound ex verzenden

Super mooi daar kunnen ze in nederland echt NIET aan tippen .....

Heb begin jaren 80 een driecilinder watergekoelde 750 GT gehad .
Super snelle optrekker met een geweldig geluid zo`n mooie heeft suzuki nooit weer gehad, maar de T 500 was ook een leuke motor.
Als je nu terugkijkt dan ben je zo stom als een ezel dat je destijds alles weer wegdeed.
Voorbeeld :Street 4 bak 72" na 1 jaar ingeruild op een Street 5 bak met motorkenteken, flandria brommer buikschuiver, Yamaha RD 200 ,Suzuki T500 ,Suzuki GT 750,Ford Cortina GT, Ford Taunus Coupe GXL ,Ford Granada Coupe,Ford Capri enz.
Alles ingeruild verkocht of verkloot.
RLD
100km gereden
100km gereden

Bericht door RLD »

jaja...dat zijn DE beesten, een GT750 heb ik hier ook gehad, drie jaar geleden heeeel goed verkocht aan een Duitser, beetje zware lompe motor, wel een prijs mee gewonnen op een GT treffen . Het is een originele Belg, vandaar deze kleur, in Nederland alleen in blauw en rood geleverd, er is ook een goudkleurige uitvoering 76-A type.

Is allemaal leuk maar je blijft er mee bezig met dat spul en alles moet de hoofdprijs kosten, ik was dat goed zat! Ik ga wel kijken op de treffens, kan ik lekker in de auto weer terug!

Over de tanksetjes uit UK ben ik niet zo te spreken, pas bij iemand geweest maar je zag de oude putjes onder de verf zitten, voorbewerken niet helemaal glad geweest, ze hadden er ook ipv ss50 maar fs1-E op geplakt, dus daar kan het ook fout. Je moet er ook een beetje geluk mee hebben.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lukt het met de fotos?
gr René
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

Ik heb in het verleden wel eens setjes gezien bij Gunther die waren echt wel perfect hoor.
maar die waren destijds in Friesland gespoten duurden wel fukking lang voordat je ze terug had
soms wel bijna een jaar.
maar het resultaat was er naar de stripping was ook gespoten stickers waren er toen niet.
ik praat nu over 2000- 2003, wat ik begrepen heb is die man ook in die periode gestopt.
ik heb nog ergens foto,s van door hem gespoten setjes erg mooi.
Vergeet niet dat Engeland toch nog meer industrie heeft dan Nederland daardoor zijn er nog meer
vakmensen daar, in Nederland vond men het makkelijker om in te kopen daardoor verdween de industrie
en het vakmanschap.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
RLD
100km gereden
100km gereden

Bericht door RLD »

Dat kan FS1 man, maar ik heb het nu over de setjes die pas zijn uitgeleverd, en Andries vraagt een adres waar hij nu voor een redelijke prijs naar toe kan bij hem in de buurt, volgens mij kan hij op ongeveer 75km voor €400 terecht bij Erik, dat was de vraag, pas een setje in Almere gezien in popsicle purple maar dat vond ik de hoge prijs niet waard, recent spuitwerk uit UK en echt geen topstaat.

groeten René
Plaats reactie