athenayamaha schreef:Van het blok wat er onder ZAT heb ik alleen de cilinder, zuiger en kop over gezet. Dus nu heb ik:
Een ander blok (2RU blok, gereviseerd) een andere ontsteking en vliegwiel (ook 2RU) van het vliegwiel heb ik ooit 2 magneten verwijderd om hem zo lichter te maken. Ik wil binnenkort even een ander vliegwiel monteren met 4 magneten, en kijken wat hij dan doet.
Als jullie nog verdere info nodig zijn, geef een gil
Gooi dat vliegwiel maar weg en zet er maar een normale op. Dit is het probleem
Haha, bedankt voor de reacties. Ik heb ooit gelezen dat 2 magneten verwijderen prima zou kunnen, dit is echter al meer dan 7 jaar geleden. Ik zet er morgen een normaal vliegwiel op. Ik heb de 2 magneten ooit verwijderd voor een snellere gas reactie. Ik laat wel even weten hoe het afgelopen is
Dan heb je denk ik verkeerd gelezen, ik heb denk ik rond de 7 jaar geleden idd ooit eens 2 magneten uit een 2RU vliegwiel gesloopt, maar dat liep voor geen meter
Tombo schreef:Dan heb je denk ik verkeerd gelezen, ik heb denk ik rond de 7 jaar geleden idd ooit eens 2 magneten uit een 2RU vliegwiel gesloopt, maar dat liep voor geen meter
Ik denk het wel dan Opzich is het ook wel logisch dat dat niet goed werkt natuurlijk.. Maar je probeert wel eens wat