motor blok gekocht.
-
- 5000km gereden
-
- Tombo is mijn testpiloot
Ik heb je laatst een compleet blokje aangeboden voor 50 euro.
Dat vond je te veel.
Het blokje wat je gekocht heb daar zal je dan ook niet veel voor betaald hebben.
Hoe veel wil je uitgeven voor die onderdelen die nog nodig hebt.
Gr gino
Dat vond je te veel.
Het blokje wat je gekocht heb daar zal je dan ook niet veel voor betaald hebben.
Hoe veel wil je uitgeven voor die onderdelen die nog nodig hebt.
Gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- clamdxp
- 500km gereden
Hallo kerel
Nu even mijn verhaal.
je hebt mij benaderd voor dat blokje in onderdelen..
met de vraag als ik het vast wilde houden omdat je geen geld had.
dit heb ik gedaan.
Toen je me mailde dat het geld overgemaakt was zat ik zelf in een ... kwestie waardoor de verzending met een 2 dagen vertraagd was.
helaas zat ik met mijn werk verzorging van 3 kinderen en een familie lid wat ernstig ziek is.
Het pakket lag toen al in mijn auto.
Hierop heb ik gereageerd met de opmerking ik doe je wat extras bij het pakket als ik het een dag later kon verzenden.
Gezien de drukte en ik die bewuste dag vanalles aan mijn hoofd had heb ik zonder er bij na te denken het pakket op de post gedaan.
Voor zover als ik toen wist was het pakket kompleet!!
Hoewel ik nu twijfel of de schakelas erbij zat.
De rest zeer zeker wel krukas heeft ook zeer zeker geen speling.
Deze onderdelen komen namelijk van een niet nader te noemen forumlid die ik 100% vertrouw.
Het enige wat ontbreekt is het tandwiel waar je het over hebt inclusief 2 ringetjes!! en niet omdat ik dat wist maar puur omdat ik deze vergeten ben in de krat te leggen.
Deze word dan ook zeer zeker nagestuurd.
Ik heb niet meer achter mijn pc gezeten omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb en kwam tot mijn verbazing dit topic tegen.
Je hebt mij helemaal niks gemaild van ontbrekende delen slechts en ik citeer letterlijk!!
hallo,
ik heb het blok ontvangen alleen zie ik niks extra's als ik eerlijk mag zijn
Verder heb je het helemaal niet over onderdelen gehad.
Ik vind dan ook dat jij degene bent die hier niet helemaal eerlijk is.
Ik heb nog nooit iemand benadeeld en wil dat ook nooit doen althands niet bewust iemand benadelen.
Sorry voor de wazige lap tekst maar het moest even eruit en kan me even niet goed verwoorden..
Nu even mijn verhaal.
je hebt mij benaderd voor dat blokje in onderdelen..
met de vraag als ik het vast wilde houden omdat je geen geld had.
dit heb ik gedaan.
Toen je me mailde dat het geld overgemaakt was zat ik zelf in een ... kwestie waardoor de verzending met een 2 dagen vertraagd was.
helaas zat ik met mijn werk verzorging van 3 kinderen en een familie lid wat ernstig ziek is.
Het pakket lag toen al in mijn auto.
Hierop heb ik gereageerd met de opmerking ik doe je wat extras bij het pakket als ik het een dag later kon verzenden.
Gezien de drukte en ik die bewuste dag vanalles aan mijn hoofd had heb ik zonder er bij na te denken het pakket op de post gedaan.
Voor zover als ik toen wist was het pakket kompleet!!
Hoewel ik nu twijfel of de schakelas erbij zat.
De rest zeer zeker wel krukas heeft ook zeer zeker geen speling.
Deze onderdelen komen namelijk van een niet nader te noemen forumlid die ik 100% vertrouw.
Het enige wat ontbreekt is het tandwiel waar je het over hebt inclusief 2 ringetjes!! en niet omdat ik dat wist maar puur omdat ik deze vergeten ben in de krat te leggen.
Deze word dan ook zeer zeker nagestuurd.
Ik heb niet meer achter mijn pc gezeten omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb en kwam tot mijn verbazing dit topic tegen.
Je hebt mij helemaal niks gemaild van ontbrekende delen slechts en ik citeer letterlijk!!
hallo,
ik heb het blok ontvangen alleen zie ik niks extra's als ik eerlijk mag zijn
Verder heb je het helemaal niet over onderdelen gehad.
Ik vind dan ook dat jij degene bent die hier niet helemaal eerlijk is.
Ik heb nog nooit iemand benadeeld en wil dat ook nooit doen althands niet bewust iemand benadelen.
Sorry voor de wazige lap tekst maar het moest even eruit en kan me even niet goed verwoorden..
- Jeti
- 17500km gereden
Het is leesbaar en te begrijpen Clamdxp
Iets later en iets vergeten te verzenden kan gebeuren. Jammer dat het in het openbaar opgelost moet worden, ipv eerst persoonlijk te proberen.
@ Jeremy: het FS1 wereldje is een klein wereldje, en meeste mensen kennen elkaar, al dan niet via het forum. Zeker de mensen die spullen aanbieden op marktplaats, zwerven hier ook rond (actief of meelezend).
Mensen onterecht zwart maken vind ik idd niet erg fair.

Iets later en iets vergeten te verzenden kan gebeuren. Jammer dat het in het openbaar opgelost moet worden, ipv eerst persoonlijk te proberen.
@ Jeremy: het FS1 wereldje is een klein wereldje, en meeste mensen kennen elkaar, al dan niet via het forum. Zeker de mensen die spullen aanbieden op marktplaats, zwerven hier ook rond (actief of meelezend).
Mensen onterecht zwart maken vind ik idd niet erg fair.
-
Nou dan bof je maar weer Jeremy.
De door jou zwart gemaakte Clamdxp stuurt je de vergeten onderdelen na.
Kost hem ook weer 6 euro.
Ik weet niet of ik het zelfde had gedaan.
Tja nu weet het hele forum wie Jeremy is.
gr gino
De door jou zwart gemaakte Clamdxp stuurt je de vergeten onderdelen na.
Kost hem ook weer 6 euro.
Ik weet niet of ik het zelfde had gedaan.
Tja nu weet het hele forum wie Jeremy is.
gr gino
- clamdxp
- 500km gereden
jeremy.
Ik ben net nog even gaan kijken in de garage.
eigenlijk ben ik er zelfs zeker van dat de schakelas erbij moet hebben gezeten! anders had ik hem nu gevonden heb namelijk vaste plaatsen voor mijn onderdelen
Was het pakket heel?
Alleen het tandwiel met de ringetjes heb ik hier liggen,
Vandaar ook mijn antwoord in het mail verkeer dat waarschijnlijk hooguit wat ringetjes misten! die heb ik dus gevonden inc tandwiel!
Die wil ik jou dan ook toesturen en als je daadwerkelijk geen schakelas hebt moet je die maar ergens zien te bemachtigen.
Kickstartas zit zeer zeker erbij dit omdat ik hem 3 maal in mijn handen heb gehad omdat ik hem ergens tussen de andere spullen moest leggen.
Heel vervelend vind ik dit.
Ik heb je zelfs nog 4 euro voor het verzenden geschonken! omdat ik wist dat je het niet zo breed hebt!
Jammer dat het allemaal zo moet en in ieder geval bedankt voor de support jeti en gino.
doet me in ieder geval goed dit!
Ik ben net nog even gaan kijken in de garage.
eigenlijk ben ik er zelfs zeker van dat de schakelas erbij moet hebben gezeten! anders had ik hem nu gevonden heb namelijk vaste plaatsen voor mijn onderdelen
Was het pakket heel?
Alleen het tandwiel met de ringetjes heb ik hier liggen,
Vandaar ook mijn antwoord in het mail verkeer dat waarschijnlijk hooguit wat ringetjes misten! die heb ik dus gevonden inc tandwiel!
Die wil ik jou dan ook toesturen en als je daadwerkelijk geen schakelas hebt moet je die maar ergens zien te bemachtigen.
Kickstartas zit zeer zeker erbij dit omdat ik hem 3 maal in mijn handen heb gehad omdat ik hem ergens tussen de andere spullen moest leggen.
Heel vervelend vind ik dit.
Ik heb je zelfs nog 4 euro voor het verzenden geschonken! omdat ik wist dat je het niet zo breed hebt!
Jammer dat het allemaal zo moet en in ieder geval bedankt voor de support jeti en gino.
doet me in ieder geval goed dit!
- eriks
- 2000km gereden
Jeremy schreef:forumleden het maakt me ene kant niet uit van wie die komt alleen vindt ik het laf dat die het niet gezegd heeft tegen mij en als die dit leest dan weet die dat mensen voor de gek houden helemaal geen zin heeft want wat heb je er aan? helemaal niks al is het 50/100/200 euro niemand wil gezeur als die iets verkocht heeft neem ik aan.
hoop alleen dat iemand mij kan helpen met het compleet maken van het blok.
Ook weer opgelost !!!
Maar het gebeurt vaker een kennis van me heeft een contact en stuurslot gekocht van een forum lid 1 sleutel ..... mooi niet dus meneer reageert ook niet meer op mails ..... ik ben klaar met die soort waardeloze figuren
-
- Aan het inrijden
hallo,
ik heb u zeer zeker een 2de mail gestuurd toen ik naar het blok keek en gino ik had op dat moment geen 50 euro. Zit namelijk zelf ook niet erg breedt.
Wou iemand helemaal niet zwart maken heb ook geen naam niks genoemd alleen dat ik het vetrouwen jammer genoeg niet meer zag.
Excuses van mijn kant dan. Clamdxp het spijt me dat het zo is gegaan.
Het pakket kwam in goede staan aan was zelfs onder de indruk hoe netjes het was ingepakt.
Krukas zit miniscule speling in, niks ernstigs maar de schakelarm zit echt niet in de doos net nog een keer nagekeken.
Vindt het heel raar dat de kickstarteras weg is. Maakt ook allemaal niet meer uit, wil geen gezeur meer, er is al genoeg elende in de wereld.
Nogmaals mijn excuses van mijn kant af, was niet de bedoeling was ook zeer tevreden over hoe het contact eerst was gegaan en sterkte met de omstandigheden clamdxp.
ik heb u zeer zeker een 2de mail gestuurd toen ik naar het blok keek en gino ik had op dat moment geen 50 euro. Zit namelijk zelf ook niet erg breedt.
Wou iemand helemaal niet zwart maken heb ook geen naam niks genoemd alleen dat ik het vetrouwen jammer genoeg niet meer zag.
Excuses van mijn kant dan. Clamdxp het spijt me dat het zo is gegaan.
Het pakket kwam in goede staan aan was zelfs onder de indruk hoe netjes het was ingepakt.
Krukas zit miniscule speling in, niks ernstigs maar de schakelarm zit echt niet in de doos net nog een keer nagekeken.
Vindt het heel raar dat de kickstarteras weg is. Maakt ook allemaal niet meer uit, wil geen gezeur meer, er is al genoeg elende in de wereld.
Nogmaals mijn excuses van mijn kant af, was niet de bedoeling was ook zeer tevreden over hoe het contact eerst was gegaan en sterkte met de omstandigheden clamdxp.
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
In de doofpot dan maar.