motor blok gekocht.

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Jeremy
Aan het inrijden
Aan het inrijden

motor blok gekocht.

Bericht door Jeremy »

vertrouwen dat is er tegenwoordig ook niet meer!

koop ik een fs1 blok die volgens de verkoper compleet zal zijn op enkele ringetjes na maar er zal niks groots missen
en verder mankeerde er niks aan het blok.

nou het blok kwam binnen en ik keek in de krat het eerste was ik zag dat er 1 tapeind van de grondplaat waar de cilinder op komt kapot is en een helicoil was ingedraaid,
toen verder gekeken bleek dat de volledige schakelarm er niet bij was en dat er een tandwiel mist van de kickstarter en nog iets kleins.

als de verkoper nou had gezegd dat er iets mankeerde aan het blok en dat deze onderdelen er niet bij waren okay.
Maar als ik erachter af achter moet komen vindt ik het belachelijk en dat de verkoper geen mail meer terug durft testuren toen ik hem een nette mail stuurde is laf.

1 ding wat ik verder nog wil zeggen is dat de verkoper mij ook niet blij met een dood vogeltje hoeft temaken, de verkoper zei dat hij een verrassing is het pakket zal doen omdat hij hij het pakketje zo laat pas op de post deed wegens omstandigheden okay geen probleem maar doe dat ook iets bij het pakket in zoals u belooft had.

vertrouwen is der niet meer, JAMMER!

heeft iemand nog een complete schakelarm liggen? en de kickstarter as compleet? eventueel een krukas want er zit een klein beetje speling op.
ik hoor het graag.

gr.jeremy
Jeremy
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door Jeremy »

nog een vraag eigenlijk, er zit een stalen koppelinghuis bij is dat origineel? want ik heb in mijn fs1 een aluminium zitten.
st1300
250km gereden
250km gereden

Bericht door st1300 »

Je mag gerust een hint geven waar de verkoper vandaan komt, zodat toekomstige kopers gewaarschuwd zijn.
Is gewoon laf om niet te vertellen dat er iets aan het blokje mankeerde.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Klinkt als een gaar blokje. Hopelijk heb je er niet teveel voor betaald?
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Een FS1 blok heeft een stalen korf, zie de FAQ voor verschillen in motorblokken.
Kijk eerst even in de FAQ.
Jeremy
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door Jeremy »

het blokje is wel een beetje gaar ja :(
heb er niet al teveel voor betaald gelukkig, maar nu is alles eigenlijk teveel voor dat blok.

ik weet niet precies waar de verkoper vandaan komt, volgens mij ergens uit limburg.
kan nergens namelijk vinden waar die vandaan komt als ik het weet dan zeg ik het meteen want gun niemand dit.
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Ik was het niet.
Kijk eerst even in de FAQ.
Jeremy
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door Jeremy »

hahaha okay NIX :wink:

tis een tegenslag met het blok maarja daar bestaat het leven uit zegt me pa altijd.

heeft iemand nog onderdelen liggen van het blok dat voor niet zoveel weg mag? zoals schakelarm,kickstarter as.
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

binnen werk 4 bak ?? zoekje en je hebt er een beetje verstand van? anders is een doos bende tandwieltjes en assen.
Jeremy
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door Jeremy »

heeft iemand eigenlijk een idee hoe ik het op kan lossen met dat tapeind? want ik vindt het niet echt netjes zo.
Jeremy
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door Jeremy »

bajaboy een doos met tandwieltjes en assen is misschien een uitkomst ja.

want het schakelmechanisme is bijna compleet, ik mis alleen de schakelarm en volgens mij een tandwiel maar als iemand daar onderdelen van heeft kom ik er wel uit samen met mijn vader.

en kickstarter heb ik volgens mij helemaal niks van :(
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Tsjah.. Beste blijft natuurlijk zelf kijken en ophalen. Maar soms is de afstand daar te ver voor en ook niet meer rendabel.
Blokken kun je het beste lekker vies en ongeopend kopen :P

Die helicoil is eigenlijk wel de beste oplossing voor het corrigeren van een tabeind..

Ik denk dat een losse schakelarm en kickstartas zoeken lastiger is dan een nieuw/ander donorblokje. Of deze als donor gebruiken..
Blokdelen worden niet zo vaak los aangeboden (of voor de prijs van een heel blokje..)

En anders even vragen bij GEZOCHT, wellicht heeft iemand al een blokje open liggen en iets anders als donor gebruikt ;)
Jeremy
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door Jeremy »

Jeti klopt heb je eigenlijk wel gelijk in, het tapeind dicht lassen wil denk ik niet. krijg je hem volgens mij nooit meer recht.
smeer kan geen kwaat als die maar compleet is.
ik zal een gezocht advertentie plaatsen.
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

Blokje komt ook niet van mij bandaan
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Jeremy
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door Jeremy »

forumleden het maakt me ene kant niet uit van wie die komt alleen vindt ik het laf dat die het niet gezegd heeft tegen mij en als die dit leest dan weet die dat mensen voor de gek houden helemaal geen zin heeft want wat heb je er aan? helemaal niks al is het 50/100/200 euro niemand wil gezeur als die iets verkocht heeft neem ik aan.

hoop alleen dat iemand mij kan helpen met het compleet maken van het blok.
Gesloten