Grote-kleine-vragen-topic #9
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
- Jeti
- 17500km gereden
- Berichten: 19340
- Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Auto-vraagje..
In hoeverre moet er een kachel zitten in een bedrijfsauto uit 1972?
Ik snap, als hij erin zit, dat hij het moet doen. Maar wat als hij eruit gehaald is? Moet er een kachel/ventilator inzitten?
En zo ja, is het ook voldoende om een 12v ventilatortje op het dashboard te schroeven?
Liefst met documentatie / wetgeving / keuringseisen etc.
Edit:
met kachel bedoel ik de blower, dus niet per se warme lucht
(weet dat hij lucht moet kunnen blazen, warm/koud is niet van belang, en hoe hard ook niet)
In hoeverre moet er een kachel zitten in een bedrijfsauto uit 1972?
Ik snap, als hij erin zit, dat hij het moet doen. Maar wat als hij eruit gehaald is? Moet er een kachel/ventilator inzitten?
En zo ja, is het ook voldoende om een 12v ventilatortje op het dashboard te schroeven?
Liefst met documentatie / wetgeving / keuringseisen etc.
Edit:
met kachel bedoel ik de blower, dus niet per se warme lucht
(weet dat hij lucht moet kunnen blazen, warm/koud is niet van belang, en hoe hard ook niet)
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10821
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Jeti schreef:Auto-vraagje..
In hoeverre moet er een kachel zitten in een bedrijfsauto uit 1972?
Ik snap, als hij erin zit, dat hij het moet doen. Maar wat als hij eruit gehaald is? Moet er een kachel/ventilator inzitten?
En zo ja, is het ook voldoende om een 12v ventilatortje op het dashboard te schroeven?
Liefst met documentatie / wetgeving / keuringseisen etc.
Edit:
met kachel bedoel ik de blower, dus niet per se warme lucht
(weet dat hij lucht moet kunnen blazen, warm/koud is niet van belang, en hoe hard ook niet)
http://wetten.overheid.nl/BWBR0025798/g ... 24-07-2013
Veel leesplezier! Ik zou kijken bij Hoofdstuk 5, Afdeling 3 en verder mag je het zelf uitvogelen.
Kijk eerst even in de FAQ.
- Saerens
- 250km gereden
- Berichten: 334
- Lid geworden op: 08 jul 2012, 22:22
Opgestaan om 6.30 om het allemaal te kunnen oplossen en tis in orde!
Schijf zat fout, derdoor spoot hij de benzine weg ipv ze op te zuigen. Verklaart meteen mijn natte voet.
Op de koppeling zat 1 foute veer (dubbel zo lang) en 1 kapotte (haakje afgebroken). Het schakelhendeltje had een slechte bout en zat veeeeeeel te los. En dan hier en daar nog een rondel teveel waardoor alles niet goed kon passen.
Dank voor het advies!
Nu kan men kameraad ook de baan op ze. De bende wordt hier groter!
Schijf zat fout, derdoor spoot hij de benzine weg ipv ze op te zuigen. Verklaart meteen mijn natte voet.
Op de koppeling zat 1 foute veer (dubbel zo lang) en 1 kapotte (haakje afgebroken). Het schakelhendeltje had een slechte bout en zat veeeeeeel te los. En dan hier en daar nog een rondel teveel waardoor alles niet goed kon passen.
Dank voor het advies!
Nu kan men kameraad ook de baan op ze. De bende wordt hier groter!