Charger is ook leuk, gewoon van zo'n Peugeot motorscooter aftrekken

sobw in opbouw schreef:dat loopt voor geen meter
YamaSam schreef:Heeft iemand een foto of info van de compressors die op de tweetakt recordmachines zoals de Olympusraket etc genoteerd werden?ik probeer maar wat constructief te posten?
Ze hebben met deze techniek records gebroken, dus er moet wel iets van te leren vallen toch dacht ik?
YamaSam schreef:als buffer voor een off-grid systeem.. dus én zon, én generator, én windmolen én fuelcell.. kan je bij mij allemaal kiezen
grootste pluspunt is dat de klant dit nietmeer naar de kloten kan krijgen door idiote dingen te doen!
Niels schreef:YamaSam schreef:als buffer voor een off-grid systeem.. dus én zon, én generator, én windmolen én fuelcell.. kan je bij mij allemaal kiezen
grootste pluspunt is dat de klant dit nietmeer naar de kloten kan krijgen door idiote dingen te doen!
Ah mooi!
Die batterijen kunnen best wat misbruik verdragen idd.
Hoe ziet zoiets er eigenlijk in prijs uit in vergelijking met andere types?
YamaSam schreef:Niels schreef:YamaSam schreef:als buffer voor een off-grid systeem.. dus én zon, én generator, én windmolen én fuelcell.. kan je bij mij allemaal kiezen
Ah mooi!
Die batterijen kunnen best wat misbruik verdragen idd.
Hoe ziet zoiets er eigenlijk in prijs uit in vergelijking met andere types?
ben nu aan het brouwen met de poeders om ze te vullen, dan moet ik ze de eerste maal opladen.
Zo zijn ze dan gebruiksklaar en weet ik de echte eindprijs. Vermoedelijk zal dat ongeveer het dubbele van een openloodzuur batterij zijn. Helemaal niet kwaad als je weet dat het de laatste batterij is die je in je leven koopt denk ik dan..
De randapparatuur die je nodighebt om van lood op dit over te schakelen zonder brokken valt wel mee, maar je kan niet zonder. (tenzij je echt lang wil laden aan 14.4)
Ik kreeg al een vraag voor dit type op fs1, en als ik het zo bekijk is dat best mogelijk, met de kleinste cellen welliswaar, maar ik vrees dat ze net niet in het batterijcompartiment zullen passen.
Op dit niveau is FS1 niet echt het bovenste-plank noodzakelijkheid, maar ik denk er wel aan.
blijft toch wat vreemd van 'een zak' Lithiumpoeder op m'n bureau te hebben staan